До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

ЦУМ і goodwine створили спільний коктейль

З'явилася ще одна смачна причина відвідати київський ЦУМ. У барній карті ресторану goodwine на 6 поверсі центрального універмагу з'явився авторський коктейль, який називається TSUM.

Ексклюзивний коктейль має насичений смак, ягідний аромат і виконаний у фірмовому кольорі бренду ЦУМ. У складі: джин, малинове пюре, кокосовий лікер, буряковий фреш і вегетаріанський йогурт Abbot Kinney's. Крім того, приготування цього коктейлю включає інтерактив з відвідувачами: кожен охочий зможе зробити фінальний штрих – вибрати малюнок трафарету, який нанесуть за допомогою малинової пудри на шар білої пінки. Таким чином на коктейлі з'явиться логотип або візуалізація впізнаваного фасаду ЦУМ.

Реклама

Ще один важливий факт: баланс міцності та солодкості тут дотриманий настільки ідеально, що сподобається і дівчатам, і хлопцям, які воліють сильніші напої.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.