LEGO виділили 50 мільйонів доларів на підтримку дітей із незаможних родин
З огляду на те, як коронавірус впливає на весь світ, компанія LEGO пожертвувала 50 мільйонів доларів для забезпечення дітей, які цього потребують.
Головна мета компанії — надати постраждалим від кризи дітям предмети першої потреби й підтримувати їхнє навчання через ігри. Згідно з офіційною заявою компанії, пожертви отримають:
- Фонд Education Can not Wait, який забезпечує освіту дітей, що опинилися в надзвичайних ситуаціях і затяжних кризах.
- Деякі партнери LEGO Foundation, чия робота з дітьми та сім’ями зазнає додаткового тиску через COVID-19.
- Благодійні партнери й спільноти, з якими регулярно співпрацює LEGO Group.
"Ми не можемо дозволити COVID-19 вплинути на ціле покоління дітей. Дослідження засвідчують, що навчання через ігри не тільки життєво важливе для психологічного, емоційного й когнітивного здоров’я дітей та їхнього розвитку, воно також формує стійкість, потрібну їм для подолання труднощів і побудови свого майбутнього. Ми маємо підтримувати всіх дітей, зокрема й найуразливіших у суспільстві, щоб вони мали доступ до освіти й розвивали навички, потрібні для їхнього процвітання в постійно мінливому світі", — зазначає Джон Гудвін, генеральний директор LEGO Foundation.