До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як сьогодні живе івент-індустрія: розповідає експерт

Епідемія CoViD-19 багато в чому змінила наше життя, але не змогла змінити головного — важливості живого спілкування. Після тривалих місяців постійних обмежень ми знову з величезною охотою ходимо на гучні музичні фестивалі й камерні вечері, зі ще більшим розмахом влаштовуємо особисті свята й натхненно приймаємо запрошення на вечірки друзів, а івент-індустрія через нашу жагу до спілкування нині переживає новий виток розвитку. Як нині тут ідуть справи, куди рухається ринок і які тренди сьогодні задають тон, нам розповів Вадим Келлер — людина, на заходи якого хочуть потрапити всі.

Вадим Келлер
Як усе починалося

Відкрити свою агенцію та професійно працювати в галузі організації івентів мене переконав друг. Сталося це близько трьох років тому. До цього я вже організовував відкриття ресторанів, робив івенти для партнерів, але не мав повноцінної агенції як такої. Спершу його пропозицію сприйняв скептично, оскільки був упевнений, що ринок не готовий до масштабних і крутих заходів, які малювала моя уява, але за пів року я все-таки зважився на повноцінний запуск. За цей час ми встигли вже багато підготувати й перші замовлення з’явилися майже відразу.

Реклама

Серед наших перших клієнтів були алкогольні марки, що працюють в преміумсегменті. Разом з ними ми почали розвивати культуру дегустацій, не забуваючи водночас дивувати гостей. А ось першим знаковим для себе заходом можу точно назвати вечерю BVLGARI — вона трапилася абсолютно несподівано й у підсумку вистрілила. Мені приємно, що захід досі тепло згадують і саме після нього ми зрозуміли найголовніше — можна змінювати правила гри, працюючи навіть за найсуворішими брендбуками.

Як зробити ідеальний івент

Робота над проєктом починається зі збирання інформації. Ми ніколи не ставимо замовникові запитання "Що ви хочете?" — нам важливо зрозуміти, яке враження на гостей потрібно справити. Будь-який захід має підкреслювати смак і широту світогляду нашого клієнта, продемонструвати його турботу про кожного гостя. Після з’ясування цих деталей ми опрацьовуємо ідею. Вона завжди стоїть на чолі всього. Іноді це може зайняти до пів року, але тільки ретельно продумана ідея зможе спрацювати. Технічне виконання для мене вже другорядне — я впевнений у своїй команді й наших підрядниках, які зможуть втілити все задумане.

Ідея — головний елемент під час підготування будь-якого івенту
Про тренди в івент-індустрії

Івент-індустрію нині визначають кілька взаємозаперечних тенденцій, що саме красномовно й демонструють, як змінилися вподобання людей за останній рік.

Насамперед хочу назвати максимальну простоту. Багато хто з наших клієнтів не хоче чогось химерного, а шукає простоти й природності. Тепер дедалі частіше можна побачити свята, в організації яких зважають на сезонність, а оформлення максимально природно вписане в довкілля. Тільки подивіться на кількість презентацій, днів народжень або весіль просто неба — від лісу до лавандових полів. Я б порівняв це з популярністю стилю cottagecore в модному світі — зв’язок з природою в нас ніколи не був таким сильним, як з моменту початку епідемії CoViD-19.

Важлива сьогодні й імерсивність. На заходах гостей треба дивувати, дарувати їм емоції й максимально залучати до власне процесу, щоб не розгубити головного — їхньої уваги й захвату. Для цього до створення проєктів ми залучаємо режисерів та акторів, що мають свої певні ролі. Вони контактують з гостями, не дають їм занудьгувати.

Залучення і здивування серед ключових трендів в івент-індустрії сьогодні

Як я й казав, івент-індустрія сьогодні одночасно тяжіє до двох полярних тенденцій. З одного боку, у нас простота, а з іншого — WOW-ефекти. Без цього нікуди. У людей дуже мало часу і якщо вони приходять на захід, де витратять кілька годин свого життя, то хочуть отримати відповідні враження. Це може бути що завгодно — від машини, що раптово "розбивається" об невидиму стіну, до появи танцівників у незвичному місці й вигляді.

Тільки починає набирати обертів тренд на побудову масштабних конструкцій, коли заради одного заходу вибудовується повноцінна вулиця або навіть місто, з відтворенням усіх найдрібніших деталей. Раніше такі масштаби можна було уявити тільки в кінобізнесі, а сьогодні — і на приватному заході. Я пов’язую цю тенденцію з тим, що ми зрозуміли, який непередбачуваний сьогодні світ, а найпишніше свято потрібно влаштовувати тут і зараз. Ніхто не знає, які сюрпризи піднесе нам наступний рік.

Про лідерів індустрії

Я захоплююся тим, що роблять Bureau Betak — кожен їхній захід сповнений неймовірної естетики та уваги до деталей, водночас все має простий і природний вигляд. Тільки подивіться на оформлення їхнього останнього показу Dior Resort 2022 в Афінах або згадайте шоу Jacquemus серед безкрайніх лавандових полів.

Про головні івенти в кар’єрі

Мій наймасштабніший проєкт ще попереду — щороку ми підіймаємо планку вище й вище, і те, що зовсім недавно здавалося недосяжним, сьогодні робиться легко. З того, що ми вже зробили, найбільше до душі день народження, оформлений у цирковій тематиці, чотириденний івент за кордоном з повноцінним шоу і свято, яке ми оформили в стилістиці кліпів Мадонни. Заради нього ми спорудили повноцінну вулицю, як у США, де було абсолютно все — від громадських пралень і продавців хот-догів до зони з ігровими автоматами й вуличними танцівниками, що миттєво залучають гостей в атмосферу свята.

Сетинг для вечірки в стилі кліпів Мадонни
Побудова повноцінних декорацій — тренд, що стає дедалі популярнішим
Побудова повноцінних декорацій — тренд, що стає дедалі популярнішим
Про локацію мрії

Я обожнюю Лондон і хотів би тут з розмахом влаштувати який-небудь івент, наприклад, для королівської сім’ї. А чому б і ні? Також залюбки б попрацював на знаменитих нормандських схилах або здивував би всіх перетворенням однієї з фактурних паризьких площ. В Україні хотів би на майданчик для заходу перетворити міст і закрити костел. Щоправда, його поки здають в оренду тільки для культурних заходів, але я впевнений, що все вийде.

Київські мости — це взагалі моя остання любов. Є в них масштаб і монументальність, які хочеться наповнити життям. З улюблених місць в Україні також можу вирізнити деякі шосе під Києвом, уздовж яких рівними лініями ростуть хвойні ліси, поля в розпал літа, Маріїнський Палац та Національну оперу.

Як досягти успіху в івент-індустрії

Важливо працювати над своєю надивленістю — вона дає запас ідей, допомагає орієнтуватися в трендах, розуміти контекст і читати між рядків. Також надивленість допомагає не повторюватися, а шукати щось своє, складаючи в голові свій власний калейдоскоп. Ще важливо пам’ятати про деталі — вони справді вирішують усе. І останнє, надавати якомога більше уваги клієнтам — буквально вести їх за руку, вселяючи почуття спокою й довіри.

Вадим Келлер
Який би захід хотілося відвідати

Якби машина часу існувала, то передусім я б вирушив на масштабні шоу Chanel, які Карл Лагерфельд проводив у Гран-Пале. Ще обов’язково треба потрапити на один з показів Dolce & Gabbana й концерт зірки світового масштабу, наприклад, Мадонни. До того ж на останніх мені найцікавіше потрапити за лаштунки, подивитися як усе працює зсередини. А ще я ніколи не був на весіллі як гість... Мені навіть складно зрозуміти ці почуття :)

Фото: Олександр Порубаймих

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.