До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Мішель Клептон розповідає, як створювали костюми для "Мамма Mia 2"

Над костюмами другої частини кіномюзиклу "Мамма Mia!" працювала знаменита Мішель Клептон, британська художниця по костюмах, яка прославилася роботою в історичних телесеріалах, таких як "Розум і почуття", "Коханка Диявола" і "Щоденник Анни Франк". Також Клептон була художником по костюмах перших п'яти сезонів "Гри престолів" і п'ять років поспіль була номінована на премію "Еммі" в категорії "Найкращі костюми", двічі з яких забирала нагороду додому. Мішель також отримала нагороди за епізоди "Принц Вінтерфелла" (сезон 2) і "Лев і троянда" (сезон 4).

"Для мене в роботі головним ключем був приквел, – ділиться Мішель Клептон, – і цікаво те, що насправді мода сімдесятих зараз дуже актуальна. Мені до вподоби цей циклічний рух в моді і те, що кожного наступного разу початково обраний стиль має інший вигляд".

Реклама
Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

"Цікаво, що образи і вбрання 70-х років сьогодні є дуже актуальними. Мені подобається, що в естетиці цих років речі можуть бути саморобними, барвистими і дуже різними, але залишатися стильними", – розповідає Мішель Клептон. "Герої фільму носять звичайні джинси з рюшами в парі з еластичними джинсовими топами. Невеликий нюанс – ми використовували черевики початку 70-х років, а не на платформах з більш пізнього часу з метою безпеки, адже актори багато стрибають, танцюють і бігають під час фільму".

Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

"Я знала, що повністю зрозуміла ідею Донни, – ділиться художник по костюмах, – вона була настільки точною і винахідливою з вбраннями "When I Kissed the Teacher". Не секрет, що ми викроїли образи з фіранок в гуртожитку в Оксфорді. Цей коричневий смугастий мотив нагадує про 70-і, він створює атмосферу молодості, має крутий вигляд і фіксує період часу. Також ми використовували боа зі штучного хутра, щоб ще більше підкреслити стилістику 70-х років".

Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

"Одяг Рубі більш стриманий. Вона бабуся, тому повинна бути розкішною. Коли вона вибирає леопардовий принт, він не коричневий з чорним, а стильний, кольору деревного вугілля, сірий і блідо-білий. Його вона комбінує з простою білою блузою. Це дійсно робить її помітним персонажем".

У підготовці костюми героїні Меріл Стріп викликали найбільше суперечок. "Головна ідея з самого початку була в тому, що це повинні бути звичайні прості джинси, такий собі архетипний костюм, який ми пов'язуємо з Донною, – розповідає костюмер. – Але коли ми побачили декорації і все, що відбувається, то зрозуміли, що це буде непросте завдання. Щоб відточити образ, ми зробили гарну блузку з синім малюнком на рукавах".

Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

Що стосується Софі, то вона носить багато джинсів і блузок, стильних і сучасних. Один ансамбль, який особливо припав до душі, – сукня, в якій вона була на хрестинах своєї дитини. "Ми знайшли тканину з красивим малюнком метеликів, – розповідає Клептон, – насправді це був топ, але нам потрібно було зробити сукню, тому ми взяли три таких топи і зробили з них її. У молодої Донни завжди був метелик на шиї, тому нам здалося, що це хороший зв'язок – Софі носила б метелики в пам'ять про свою матір. Інший знаковий елемент гардероба Софі – різнобарвне пончо. І це знову пов'язано з юною Донною, яка носить невелике в'язане помаранчеве пончо на початку фільму. Це великий зв'язок моди, часу і сентиментальних мотивів".

Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Кадр з фільму Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.