UA

Журнал VOGUE

Подписаться
Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь

Як створювали розкішні декорації до найкращих фільмів База Лурманна

31 мая 2022

Режисерська робота База Лурманна — воістину розкішне кіно. Упродовж своєї багаторічної кар’єри австралійський автор створив величезну кількість найканонічніших фільмів сучасного кінематографа, з-поміж яких — «Тільки в танцювальній залі», «Ромео + Джульєтта» та «Великий Гетсбі». «Театр, цирк, кіно — для мене це все одне й те саме. Відбувається дія. Люди закохуються», — сказав Лурманн якось про свій художній підхід.

Баз Лурманн створює свої кіносвіти спільно з дружиною Кетрін Мартін, дизайнеркою інтер’єрів та художницею-постановницею. Театральні, блискучі й абсурдно гламурні, Лурманн і Мартін вправно стирають межі між реальністю та фантазією. Яскрава й вимоглива архітектура фільмів Лурманна вносить таку ж інтригу в сюжет, як і сценарій чи персонажі. З нагоди світової прем’єри нового фільму режисера «Елвіса» згадуємо найпам’ятніші декорації з фільмів Лурманна.

«Тільки в танцювальній залі», 1992

Нині культовий австралійський фільм «Тільки в танцювальній залі» є першим з трилогії Лурманна «Червона завіса», яку пізніше завершили «Ромео + Джульєтта» та «Мулен Руж!». Лурманн і Мартін відтворюють світ бальних танців 1990-х з їхньою виразною постмодерністською витонченістю. Блискучий білборд Coca-Cola — одна з найяскравіших деталей у декораціях до фільму.

«Ромео + Джульєтта», 1996

У своїй адаптації класики літератури Лурманн розміщує шекспірівських персонажів у сучасний антураж Маямі. Готична гробниця, переповнена свічками й блакитними неоновими хрестами, розкішний кабріолет, знятий на тлі міських краєвидів, і безліч інших продуманих деталей — недарма фільм «Ромео + Джульєтта» дістав номінацію на премію «Оскар» за найкращу художню постанову.

«Мулен Руж!», 2001

«Мулен Руж!» — фестиваль яскравих костюмів, продуманих деталей та хитромудрих декорацій. Серед усієї цієї феєрії вирізнився підвісний дах, який став особливою візитною карткою фільму. Однак основним декором стрічки була декадентська інтерпретація кабаре-бару на паризькому Монмартрі.

«Австралія», 2008 

Лурманн возвеличив краєвиди своєї рідної Австралії, зафіксувавши у фільмі прекрасну флору й фауну континенту, а також виразну архітектуру. Декорації для стрічки створювали з огляду на характерні ознаки Північної Австралії XX століття, включно з деталями, типовими для заселених районів, — багатошаровими дахами, балконами та місцями для худоби.

«Великий Гетсбі», 2013

Інтерпретація «Великого Гетсбі» у виконанні Лурманна віддала шану помпезності артдеко та надзвичайній розкоші бурхливих 1920-х. Особняк Гетсбі був створений за зразком будинків на Лонг-Айленді в контексті роману Френсіса Скотта Фіцджеральда. Особливо видатними у фільмі є сцени вечірок — Кетрін Мартін влаштовувала візуально феєричні розваги з повітряними кулями, конфетті та феєрверками.

«Відрив», 2016

Телевізійний серіал База Лурманна «Відрив» (The Get Down) став ще одним прикладом його смаку та майстерності у створенні епохальних фільмів. У процесі роботи над декораціями, що віддзеркалюють атмосферу Нью-Йорка 1970-х, Лурманн, натхненний вулицями Бронкса, рясно використовує графіті, влаштовує вуличні вечірки та тематичні дискотеки.

За матеріалами vogue.com.au

сериалы · кино ·

Еще в разделе CINEMA

Популярное