Краса рятує: як L'Oréal Україна допомагає країні

Не пройшло й тижня з повномасштабного вторгнення, як L’Oréal Україна вже надсилала свій перший гуманітарний вантаж українцям. Працівники складу добровільно виходили на роботу; благодійні фонди допомагали з логістикою. Розповідаємо, як від початку російського вторгнення та війни в Україні L’Oréal Україна підтримує українців.

image
Гуманітарна допомога

"Перше постачання гуманітарної допомоги відбулося вже 2 березня, — розповідає Олександр Мазуркевич, операційний директор L’Oréal Україна. — Ми розуміли, що є проблема з логістикою в країні, і, попри це, працівники складу добровільно та з власної ініціативи виходили на роботу, оперативно опрацьовували замовлення, а благодійні фонди – доставляли тим, хто цього потребує. Ми дякуємо всім за сміливість та плануємо продовжити програму гуманітарної підтримки в другому семестрі 2022 року".

Від початку повномасштабного російського вторгнення компанія забезпечує українців засобами для гігієни. Лише за перші 2,5 місяця війни L’Oréal Україна доставила близько 300 000 засобів для гігієни в понад 20 населених пунктів. Найпотрібніше – шампуні, гелі для душу та гоління, дезодоранти, засоби для догляду за шкірою — надсилали в різні куточки України: Київ, Буча, Ірпінь, Чернігів, Обухів, Фастів, Львів, Суми, Дніпро, Харків, Запоріжжя, Кривий Ріг, Одеса тощо.

За підтримки "Української медичної місії", партнера Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA Україна), та благодійного фонду "Let’s help" гуманітарна допомога L’Oréal Україна забезпечує потреби лікарень, пологових будинків, центрів з вимушено переміщеними особами, будинків для літніх людей, ТрО та ЗСУ.

Загалом Група L’Oréal пожертвувала 5 мільйонів євро на гуманітарну підтримку вимушено переміщених осіб.

Робочі місця та підтримка працівників

Донати та підтримка – завжди дуже помічні. Проте чи переймалася компанія долею своїх працівників? – Так. Не лише працівники, а й члени їхніх родин отримали підтримку від групи L’Oréal – і в Україні, і за кордоном. Передусім подбали про ментальне здоров’я працівників: для цього було створено гарячу 24/7 лінію з надання психологічної допомоги працівникам та їхнім сім’ям.

Компанія виплачує заробітну плату всім працівникам, ба більше, – надає додаткову фінансову допомогу на щомісячній основі з огляду на зростання вартості умов життя в Україні та виникнення додаткових витрат.

"Абсолютним пріоритетом компанії залишається підтримка 326 українських працівників та їхніх родин, життя яких так різко змінилося. Зважаючи на масштаби проблем, з якими стикаються люди на місцях, компанія передусім фокусується на допомозі працівникам, які залишилися в Україні, які виїхали або залишають країну, та підтримує український народ", – кажуть у пресслужбі L’Oréal.

У сусідніх європейських країнах команди L’Oréal особисто зустрічають працівників, які перетнули кордон, і забезпечують їх та їхні родини житлом, надають доступ до приватної медичної допомоги, опікуються психологічною підтримкою та юридичними консультаціями. Компанія й далі дбає про житло для працівників, які перебувають за кордоном, та допомагає в тимчасовому працевлаштуванні в інших філіях L'Oréal тим, хто бажає отримати міжнародний досвід.

Позиція щодо росії

Компанія закрила всі власні крамниці та точки продажу в універмагах росії і зупинила всі промислові та національні медіаінвестиції до країни.Також L'Oréal тимчасово закрила власні сайти електронної торгівлі брендів у росії.


Довідка Vogue UA

L’Oréal — косметична Група № 1 у світі: кількість штатних працівників компанії в усьому світі сягає 85 400 осіб. У портфоліо компанії — 35 всесвітньо відомих брендів, від L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay до Lancôme, Yves Saint Laurent Beauty, Giorgio Armani, Kérastase, Redken тощо. Виторг Групи від реалізації у 2021-му становив 32,28 млрд євро.

L’Oréal представлена в усіх каналах дистрибуції: на ринку товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, крамницях duty free та онлайн.

Зобов’язання L'Oréal охоплюють амбітні цілі до 2030 року в межах програми сталого розвитку "L'Oréal в інтересах майбутнього" та мають на меті залучити всю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Популярне на VOGUE