Краса рятує: це не метафора, а нова військова реальність. Розповідаємо про ініціативи beauty-брендів, які мають на меті підтримати дітей.
Станом на ранок 16 червня 2022 року
майже 900 дітей постраждали в Україні
внаслідок повномасштабної збройної агресії російської федерації.
За офіційною інформацією ювенальних прокурорів 318 дітей загинуло та понад 581 поранено
Дар’я Герасимчук, радниця-уповноважена Президента України з прав дитини
Український бренд натуральних вітамінів і домішок Perla Helsa спільно з НДСЛ "Охматдит" запустили благодійний проєкт "Створюй і підтримуй". Діти, які лікуються в найбільшій дитячій лікарні України, розповіли про свої мрії та креативні ідеї, а також створили дизайн капсульної колекції паковання для дитячих вітамінів бренду — Омега-3 та вітаміну D3.
Діти "Охматдиту" – це зворушлива та щемка сторінка історії цієї війни. Ми ділимося їхніми розповідями на vogue.ua доволі часто. Тому особливо приємно знати, що вони отримали підтримку від шанованого healthy-бренду. Команда Perla Helsa відвідала маленьких пацієнтів лікарні, передала їм вітаміни для підтримки самопочуття та поспілкувалася про те, як малеча розуміє значення понять "творчість" і "підтримка"...
Діти кажуть, що мріють знімати фільми, малювати картини, ліпити скульптури, зводити будинки та проєктувати справжні міста. Вони прагнуть підтримувати своїх батьків, сестер і братиків, друзів, що опинилися в різних країнах, і друзів, яких знайшли в лікарняній палаті. Діти "Охматдиту" по-дорослому прагнуть підтримувати ЗСУ, Україну та мир.
Хтось малює свій дім у Гостомелі, хтось – море і пляж Маріуполя. Написи "Слава Україні", веселка, сонце і небо з хмаринками блакитно-жовтого кольору, пінгвіни – ці малюнки безцінні. У межах проєкту "Створюй і підтримуй" Perla Helsa випустить капсульну лінійку дитячих вітамінів у дизайні, який розробила малеча.
Українська парфумерка, засновниця молодого одеського парфумерного бренду Soul of Mine Ольга Юрченко створила аромат, присвячений Україні, всі кошти від продажу якого будуть спрямовані до благодійного фонду "Дитина єдиної України". Цей фонд створила сама Ольга ще у 2014, щоб підтримати дітей, які постраждали від війни в Україні.
Парфуми українського бренду Soul of Mine з’явилися в продажу буквально за тиждень до початку війни. Після 24 лютого Ольга евакуювала дітей до безпечного місця та вирішила створити аромат, який би допоміг підтримати маленьких українців. "Попри те, що наразі обставини складаються трагічно для всіх – і для людей, і для бізнесу, – мені пощастило, адже я виїхала і маю змогу працювати. Тож не знехтувала цією можливістю та створила проєкт, який розповідає про мою любу Україну парфумерною мовою й водночас дає мені змогу збирати кошти для маленьких українців та україночок, які найбільше постраждали від цієї жахливої війни", – каже парфумерка.
Soul of Ukraine поєднує ноти ірису, імбиру, мускусу й ванілі, цитрусові акорди, що наповнюють композицію яскравим характером, а також ноти троянди й сандалу, які створюють неповторний шлейф. До роботи вдалося залучити 14 митців парфумерії, серед яких Моріс Русель та Анік Менардо. Малюнок на флаконі створила мисткиня з Одеси Леся Верба.
Парфуми можна буде придбати онлайн в інстаграмі Soul of Mine. Вартість флакона 100 мл – $200