Новий продукт британської марки Apriori — зубна щіткаSLIM by Apriori відкриває нові естетичні горизонти.
Apriori — британський бренд, який випускає зубні щітки преміумкласу. Лінійку Slim запустили у 2019. Лаконічний дизайн, чисті прямі лінії — мрія мінімаліста. І якщо досі у всіх "інстаграмних" ванних світу панували засоби Aesop, то тепер до них додався ще один must-have, зубна щітка SLIM by Apriori.
Дизайн видається одночасно очевидним і разючим. Але не все так просто: у бічній проєкції щітка звужується від верху до низу, у фронтальній — навпаки.
Щетинки розміщені навскоси — це дає змогу краще чистити зуби. Завдяки м’якій щетині чорні щітки підійдуть і для дітей, і це той випадок, коли до гарного варто привчати з дитинства.
У лінійці чотири різновиди щіток: чорні й білі, зі сріблястими й золотистими ковпачками. Легко запам’ятати — чорні з ніжнішою щетиною, білі — зі щетиною середньої жорсткості.
На кінчику — металізований ковпачок, який чудово підходить до хромованих деталей ванної кімнати. Це, до речі, дає змогу партнерам не плутати свої щітки — без шкоди для дизайну ванної.
У 2020 році SLIM by Apriori отримали премію Red Dot. У світі дизайну це найвища нагорода, приблизно як "Оскар" у великому кіно. Нагороду вручають продуктам і об’єктам, які вирізняються видатним дизайном і якістю, а також поєднують у собі досконалість та інновації.
Дизайн Apriori SLIM — це не просто данина любові до мистецтва. Під час виробництва щіток використовують менше пластику. Утилітарний предмет, зубна щітка, ще ніколи не був таким гарним.
Особливо ефектний вигляд щітки матимуть у прозорих склянках — або в холдерах, які відкривають усю красу їхніх ліній.
На окрему згадку заслуговує ціна: це той випадок, коли досконалість — легко досяжна. Знайти щітки можна в мережах Aromateque і Бомонд.