Бум зіркових б’юті-запусків триває. Цього тижня стало відомо про три нові запуски: Дженніфер Лопес готує лінію косметики, Кейт Гадсон запустила харчові домішки, а Byredo в колаборації з Ісамаєю Ффренч восени представить колекцію макіяжу.
Поки одна частина планети наполегливо говорить про sustainability, відповідальне споживання й перевиробництво, інша її частина й далі розвиває б’юті-індустрію, запускаючи нові бренди й лінійки. Головною ньюзмейкеркою тижня стала Джей Ло, яка виклала в Інстаграм пост з тизером майбутнього запуску косметики. А поки можна підписатися на гештег #JLoBeauty, щоб бути в курсі останніх новин.
Судячи з усього, це будуть засоби з бронзувальним ефектом — або в золотистій гамі, що стала візитною карткою макіяжу співачки.
Кейт Гадсон запустила бренд Inbloom, який спеціалізується на харчових домішках для здоров’я й краси. В інстаграмі бренду опубліковано тизер запуску із цитатою актриси: "Я завжди була переконана, що краса й здоров’я починаються з того, як ми ставимося до тіла й чим його підживлюємо".
Американська актриса стала не просто співзасновницею, але й амбасадоркою бренду. В інстаграмі Кейт зізнається, що запуску передували два роки розроблення.
Також цього тижня, попри ембарго, у соцмережі просочилася інформація про майбутній запуск косметики Byredo. Засновник шведського бренду нішевої парфумерії запросив Ісамаю Ффренч розробити кольори, текстури й продукти. Вийшло фантастично, а ексклюзивне інтерв’ю Ісамаї й Бена для Vogue UA зовсім скоро з’явиться на сайті. Тим часом в акаунтах Byredo й Ісамаї вже можна побачити тизери, які натякають: на нас чекає щось неймовірне.