Ріанна вже давно перестала бути просто співачкою. Вона активно випробовує себе в кінематографі, знімається в рекламі і поступово формує свою власну імперію, ім'я якої – Fenty. Кілька років тому вона викликала фурор у б'юті-індустрії, коли продемонструвала інклюзивний підхід до жіночої краси, потім її ідея різноманітності підкорила світ спідньої білизни, а у травні 2019 року Ріанна зробила важливий крок у розширення fashion-напрямку. Разом з LVMH вона запустила самостійний бренд Fenty і представила першу колекцію. Британському Vogue вона розповіла про джерела свого натхнення.
Ріанна, яка народилася в Барбадосі, завжди дуже чуйно ставилася до життя і прав темношкірого населення, і під час роботи над дебютною колекцією Fenty натхнення шукала у творчості фотографа Кваме Бретуейта. Він був одним з учасників руху Black Is Beautiful, що діяв у Нью-Йорку в середині ХХ століття.
Знайомство з його творчістю співачка називає знаком згори. В архівах фотографа вона знайшла серію кадрів, присвячених афроамериканським активісткам, які називали себе Grandassa Models. Ці дівчата в 1960-х роках хотіли показати, що краса може бути різною, а не лише "білою". За допомогою косметики вони демонстрували все розмаїття саме африканської краси: своє кучеряве волосся, пухкі губи і точені вилиці. Одяг вони собі шили самі, намагалися підкреслити ним особливості фігури і розкрити ключові коди своїх культур.
У рекламній кампанії до першої колекції Fenty Ріанна поєднує архівні кадри з сучасними. На останніх зображена топ-модель Дебра Шоу, між якою і Grandassa Models начебто відбувається невидимий діалог, розмова сильних жінок, які розуміють і підтримують одна одну без слів.
За матеріалами: vogue.co.uk
Фото: Kwame Brathwaite (архів), Jack Davison (портрети)