Український бренд the COAT представив нову осінню колекцію, на чолі якої тактильність та відчуття тепла, яке кожен із нас шукає з настанням сезону холодів.
"Кожна фактура, що торкається жіночого тіла в цій колекції, створює безпечний та затишний особистий простір. Мʼякі тканини огортають вас як ковдра, це і є продовженням мого піклування про вас через одяг", ― розповідає дизайнерка бренду Катя Сильченко, лауреатка премії Vogue Talent Prize. Колекція сезону осінь-зима 2023/24 переосмислює ДНК бренду the COAT через корсетні елементи, баски, округлі лінії та силуети кокону, головні матеріали ― теплі і мʼякі вовна та кашемір. Вони дають відчуття обіймів та на контрасті з обʼємними формами пальто підкреслюють жіночність.
"У разі надзвичайної ситуації, коли людина проходить через неймовірний стрес, їй надають первинну медичну допомогу і потім одразу загортають у плед чи зігрівальну ковдру. Цей мʼякий плед і є проявом турботи про людину. Розумію, що зараз приблизно 90% людей проходять через важкі випробування, пов'язані з ментальним здоровʼям, тож працюючи над колекцією та особисто обираючи для неї кашемір і вовну, я передовсім прагнула створити такі речі, що ніби шепочуть: "Я про тебе подбаю", ― додає Сільченко. В'язані речі, ручна робота, ретельне опрацювання підкладки та внутрішніх частин виробів ― все це створює відчуття турботливого дотику до тіла.
Подати цю колекцію команда the COAT вирішила нестандартно ― разом зі стилісткою Наталією Осадчою та фотографом Денисом Манохою вони зробили знімання, натхнене фільмом "Доґвіль". Команда використала схожий ефект уявного простору, в якому всі кадри зняті трохи згори, просто посеред поля, з використанням прозорих перегородок як певних схематичних кордонів, але зі збереженням відкритого простору на природі. "В цьому зніманні була створена концепція ідеального світу, де існує баланс між роботою та можливістю бути ближче до природи і до себе справжнього. Ми створили образ офісу в полі як символ перехрестя зовнішнього та внутрішнього світів людини", ― додає Наталія Осадча.