20 жовтня – Всеукраїнський день боротьби з раком грудної залози, з яким щороку стикаються понад 15 тисяч українок. Лікарі при цьому наголошують, що саме своєчасна діагностика зможе врятувати життя. Виявити захворювання на ранніх стадії дозволяють регулярні відвідування мамолога. Долучаються до популяризації цієї проблематики і українські бренди. Розповідаємо докладніше про їхні цьогорічні ініціативи.
ROAR
На підтримку Місяця обізнаності про рак грудей ROÁR запускає спеціальну колекцію. Головна мета цієї ініціативи — нагадати людям про важливість регулярних обстежень та допомогти тим, хто вже зіткнувся з діагнозом раку грудей. 20% від продажів буде передано організації Inspiration Family Ukraine, яка фінансує закупівлю необхідних медикаментів, що не покриваються державою.
SLEEPER
Вже дев’ятий рік поспіль Sleeper активно підтримує Місяць боротьби з раком молочної залози. Цього року бренд передасть 30% прибутку від усіх продажів в жовтні на підтримку Національного інституту раку. Протягом місяця речі з попередніх колекцій бренду можна буде придбати зі знижкою до 50%. Упродовж попередніх восьми років, у межах міжнародної ініціативи Breast Cancer Awareness Month, Sleeper зібрав понад 55 тисяч доларів, що були спрямовані на підтримку жінок, які борються з раком молочної залози в Україні.
O.TAJE x REVITALASH
Щороку в жовтні RevitaLash Cosmetics вшановує силу духу й відвагу всіх жінок по всьому світу, які борються з діагнозом рак молочної залози. Цьогоріч компанія об’єдналася з українським брендом одягу O.TAJE, створивши особливий благодійний дроп. Кожна річ із дропу Eternally Pink — це затишне доповнення сезонного гардероба, щоб додати йому тактильності та тепла. Але головне — це особливий сенс. Спільний дроп до місяця боротьби з раком грудей — нагадування від брендів піклуватися про себе та вчасно проходити діагностику в мамолога. Колекція повністю благодійна: 100% від продажів буде спрямовано на підтримку благодійного фонду "Квітна". До дропу ввійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки-біні в рожевому та сірому відтінках.
U-R-SO
У місяць обізнаності про рак молочної залози український бренд U-R-SO об’єднався з художницею Іриною Максимовою, фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та дев'ятьма талановитими жінками, щоб нагадати про важливість планового обстеження грудей. Створені зображення марка перетворила на благодійні листівки, плакати та шопери. Увесь прибуток від продажу цих речей спрямований фонду Inspiration Family, які збирають 2,5 мільйона гривень на закупівлю препаратів для жінок із метастатичним раком молочної залози.
LOTUS HOME
До місяця боротьби з раком молочної залози бренд LOTUS HOME об'єднався з БФ "Квітна" – у межах проєкту був презентований вірш авторства поетеси Дар’ї Лісіч, що також стала героїнею ролику. Кожна з головних героїнь цього відео так чи інакше зіштовхнулася з діагнозом і точно знає наскільки важливою є своєчасна діагностика. Також 5% від всіх місячних продажів LOTUS HOME буде перераховано до Фонду.