Том Форд – один з небагатьох сучасних модних дизайнерів, які живуть у своєму власному всесвіті. Мінімалізм, об'ємні худі, взуття на впевненій плоскій підошві, загальне зниження градусу сексуальності і всі ці #metoo – не зачепили геніального Тома жодною своєю молекулою. Філософія Форда незмінна навіть через роки після його царського буття в Gucci.
Новий показ у Лос-Анджелесі (Тиждень моди в Нью-Йорку дизайнер вирішив покинути) – того доказ. Естетика по-хорошому гламурних сімдесятих крізь призму нестримних нульових вилилася на подіум шаленою хвилею. Саме за цим шиком багато модників сумували, хоч і відчайдушно приховували це.
Всі ці м'які шуби, ніжні оксамитові костюми, шарудливі шовкові сукні, фірмовий королівський бузковий і смарагдово-зелений кольори, парчеві спідниці, що чіпляють подолами гострі підбори, моделі, немов списані з братів Галлахер, і весь цей невгамовний, але такий рідний шик юності з присмаком шалених грошей і вечірок, які ніколи не добігають кінця – всього цього довгий час так не вистачало. А Том Форд, що відлежався на оксамитовому дивані з золотим балдахіном (щоправда, іноді відволікався на зйомки в кіно і рідкісні покази), повернувся до своєї ідеальної форми, немов всі перипетії у світі моди за останній час були просто поганим сном. На подіум дизайнер вийшов, до речі, також у класичному образі Тома Форда – в ідеально пошитому костюмі і білій сорочці.