Vogue UA і далі знайомить світ з українськими креативними талантами. 28 вересня під час Тижня моди в Парижі ми покажемо гостям – пресі, баєрам, інфлюенсерам, інсайдерам індустрії – найкращих українських дизайнерів у межах масштабного проєкту Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Напередодні заходу пропонуємо познайомитися ближче з кожним з них – IENKI IENKI.
IENKI IENKI — це український бренд верхнього одягу, що його заснував у 2016 році киянин Діма Євенко, який прагнув створювати модний і якісний верхній одяг. Назва бренду пов’язана з корінням Діми, який походить від нації евенків, одного з найгустіше населених і широко розсіяних корінних народів Північного Сибіру. Спадщина північних народів є головним джерелом натхнення для бренду. Також IENKI IENKI ретельно переносять мотиви українського традиційного вбрання на сучасний одяг.
Ключовим продуктом IENKI IENKI є куртка Michlin, чий виразний силует у вигляді пісочного годинника натхнений чоловічком Michelin. IENKI IENKI — перший модний бренд, що запустив тенденцію на технічні оверсайз-куртки, а нині марка створює універсальні й інноваційні форми та силуети, яких ніколи не було.
Модниці вподобали вироби IENKI IENKI із самого початку: Белла та Джиджі Гадід, Емілі Ратаковські, Кортні Кардаш’ян, Гейлі Бібер, Пернілле Тейсбек, Граймс та багато інших вибирають яскраві пуховики. Верхній одяг IENKI IENKI представлений у багатьох крамницях по всьому світі, включно з Bergdorf Goodman, Selfridges, Printemps, Ssense.