Vogue UA і далі знайомить світ з українськими креативними талантами. 28 вересня під час Тижня моди в Парижі ми покажемо гостям – пресі, баєрам, інфлюенсерам, інсайдерам індустрії – найкращих українських дизайнерів у межах масштабного проєкту Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Напередодні заходу пропонуємо познайомитися ближче з кожним із них – FROLOV.
FROLOV — бренд одягу, який поєднує в собі бездоганність і комфорт, інтелект і провокацію, соціальну відповідальність і спокій. Він бере початок у самому серці Києва, де його заснував ще у 2015 році Іван Фролов – дизайнер, а нині креативний директор бренду.
Свобода й провокація були рушіями бренду з першої колекції. За допомогою одягу FROLOV досліджує та передає повідомлення, які бренд вважає важливими: естетику, фетишизм, рух ЛГБТК+. Так, головними предметами марки можна вважати іконічні корсети й сукні з кришталевою вишивкою ручної роботи.
Однією з ключових особливостей бренду є персоналізація одягу за унікальними розмірами кожного клієнта й довічне обслуговування кожної речі. Речі різних колекцій легко поєднуються одна з одною, оскільки бренд випускає несезонні колекції. Серед інших переваг FROLOV — це моделі-трансформери. Особливий дизайн дає змогу перетворити модель на новий, позачасовий предмет ідеальної якості.
Під час Vogue UA Ukrainian Designers Showcase бренд представить сміливі сукні, розшиті сяйливим камінням, та вже культові корсети, еластична сітка яких допомагає створити ідеальну посадку.