Показ нової колекції весна-літо 2020 бренду SIX. відбувся у панорамному барі на 11 поверсі готелю 11 Mirrors. Дизайнерка Юлія Богдан зібрала вузьке коло друзів бренду, які відзначилися взаємним дотриманням дрес-коду. Свої Bottega Veneta і Celine дівчата майже одностайно поєднали з бестселерами SIX. – великими жакетами, крій і фактура яких видавали фірмову породу, і штанами з високою талією. Була і найзухваліша річ колекції осінь-зима 2019 – блакитні штани з тисненням під крокодила на шовку, які вгамували чорно-білим строгим верхом.
Привітатися з гостями з-за лаштунків дизайнерка виходила в розслабленій брючній двійці. Так просто, протягом півгодинної мізансцени перед показом, ставало зрозуміло, для кого і навіщо вона робить свої речі. Для тих, хто в моді, для прихильниць породистих речей.
Показ влаштували за зразком кутюрних 50-х. Церемоніймейстер Сергій Нікітюк представляв моделей і описував одяг. З вступного слова гості дізналися, що колекцію дизайнерка зробила "про розсудливість і поважність; про вас і для вас".
Деякі назви зривали овації – наприклад, жовто-блакитний комплект "24 серпня" і костюм "Гарнітур Самоцвіти".
Перший вихід – сукня "Вечір у Марселі" – нарис на тему настрою колекції. "Французький шик" добре скроєних речей. Сукня. Милування маскулінністю, яку можна в концентрації спостерігати в місцях скупчення чоловічої сили, як-от порт у тому ж Марселі. У колекції же вона була присутня в деталях чоловічої спідньої білизни, що додавало заряду еротичності. Ширінка штанів застібається на ґудзики. У вирізі на талії сукні визирають рожеві шорти-"сімейки". Краватки розв'язані на оголені шиї. Топи у вигляді жилеток одягнені на голе тіло.
"Дизайнерка просила звернути увагу на шкіряні штани", – коментував ведучий. Богдан закамуфлювала свій голос під конферанс, але менш чітко від того він не звучав. Богдан далі створює одяг з турботою про жінок. Щоб не нудно було жити і вигляд був цікавим: гіпюрова футболка під смокінг; яскрава мереживна підкладка, яка вибивається з високих розрізів на сукні; білий-білий шкіряний боді під строгий костюм.
У колекції було очікувано багато суконь: у вигляді елегантних сорочок, зі струмливою спідницею і декольте на спині. Збірка речі ніби з шовкових стрічок, які по спіралі стікають уздовж тіла, – цей прийом можна вважати найвиразнішою знахідкою колекції. Він мав ефектний вигляд і в випадку коктейльної сукні з сатину, і шкіряного сарафана. Його ж опис можна вважати коротким прес-релізом колекції: "Сукня складного крою, але легкого образу".
Текст: Тетяна Соловей
Фото: Марія Павлюк