Показ колекції Джеремі Скотта для Moschino в межах Тижня моди в Мілані, незважаючи на маркування Menswear, був змішаним і минув на одному зі знімальних майданчиків легендарної італійської студії Cinecittà в Римі. "Це Фелліні", – сказав дизайнер за лаштунками шоу про головне джерело свого натхнення. "Це все, що я люблю в ньому. І все це злегка перебільшене і сюрреалістичне, а ще потойбічне".
До речі, про показ на Cinecittà і про захопленість Скотта творчістю Фелліні стало відомо ще до офіційного старту Тижнів чоловічої моди. Римський парад дизайнера став сучасною ілюстрацією світу великого режисера, світу, в якому при владі дурні і блазні, а гіпербола і надлишок є новою нормою.
Серед персонажів показу були точні копії героїв Фелліні з фільмів "Сатирикон", "8 ½", "Казанова", "Рим" і "Солодке життя". Жінки в твідових пальтах в "ялинку" з різко контрасними атласними бантами, вишивка у вигляді стародавніх шрифтів, квіткові мотиви і сережки-люстри розміру справжніх люстр – шоу Moschino Menswear осінь-зима 2019/20 дійсно мало вигляд шоу.
Коли Скотт вказав на рожево-червону вечірну сукню, то прокоментував: "Це моя маленька Аніта Екберг" (всі пам'ятають розкішне купання Аніти в фонтані Треві у фільмі "Солодке життя"). Для чоловіків ексцентричності дизайнера також вистачило. Суворі офіцерські пальта з лелітками, лати римських воїнів Центуріона, смокінги з величезними червоними поясами – нова робота Джеремі Скотта з комічно високими перуками і псевдокоронами це майже свідомо фальсифіковане багатство від моди, яке хоча схоже на частину поп-культури, однак змушує задуматися про істинні цінності.
Весь показ можна переглянути тут.