Український бренд A.M.G. запускає екологічну лінію

Все більша кількість українських брендів приєднується до глобальних екологічних ініціатив, відмовляючись від хутра або використовуючи спеціальні матеріали. Тепер своя sustainable-лінійка з’явилася й у марки A.M.G. Називається вона IMAGINE і зосереджується на використанні матеріалів, які не шкодять довкіллю, — вони є або органічними, або переробленими.

imageIMAGINE осінь-зима 2020/2021

Перша колекція IMAGINE засвідчує, що стійкий підхід до створення одягу та його зовнішній вигляд можуть бути в абсолютній гармонії одне з одним. Дизайнерка марки Олена Беттяр створювала колекцію на стику мистецтва й ремесла, надихаючись лініями жіночого тіла та його природною грацією. "Сучасні жінки все частіше зазнають критики з боку численних хейтерів, особливо за свій зовнішній вигляд. Сьогодні просто стало соромно бути сексуальною, позаяк звинувачень не уникнути, — розповідає дизайнерка бренду Олена Беттяр. — Цією колекцією мені захотілося показати зворотне, що сексуальності не потрібно соромитися, це ще один прояв свободи й ще одна наша грань. Сексуальність не означає доступності, а кожна жінка має право відчувати себе сексуальною тоді, коли цього хочеться саме їй".

IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021

На допомогу Олені Беттяр прийшло класичне мистецтво, а саме давньогрецькі скульптури, у яких боготворіння краси людського тіла поєднувалося із чуттєвістю та неймовірною пластичністю. Монументальність силуетів ілюструє лукбук до колекції, над яким працювали стилістка Юлія Пелипас ​​і фотограф Стефан Лісовський.

IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021
IMAGINE осінь-зима 2020/2021

Популярне на VOGUE