Vogue UA і далі знайомить світ з українськими креативними талантами. 28 вересня під час Тижня моди в Парижі ми покажемо гостям – пресі, баєрам, інфлюенсерам, інсайдерам індустрії – найкращих українських дизайнерів у межах масштабного проєкту Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Напередодні заходу пропонуємо познайомитися ближче з кожним з них – GUDU.
GUDU – український бренд з кавказьким характером, заснований у 2015 році. Його креативним директором став Лаша Мдінарадзе – грузинський дизайнер, який сім років тому переїхав до Києва. "Жінка завжди в центрі моєї уваги, – говорить Мдінарадзе. – Мені цікаво створювати образи, які розкривають її характер та особистість".
Щосезону бренд акцентує на яскравому й самодостатньому образі, що не потребує зайвих аксесуарів. Дизайнер любить експериментувати з формою й кольором, та головним завжди залишає бездоганний крій. Мдінарадзе називає свою музу "blu-blooded punk", яка одночасно може бути і зухвалою бунтівницею, і суворою леді.
Головна річ у кожній колекції бренду – жакет. Дизайнер Лаша Мдінарадзе не перестає експериментувати з його кроєм, пропорціями, деталями чи декором, та завжди залишається відданим головному – бездоганній посадці.
Не стала винятком і нова весняно-літня колекція марки, яку вже було показано в Будапешті та Нью-Йорку. За словами дизайнера, її концепція вийшла одночасно дуже простою і складною – вона була побудована саме навколо жакета. "За жакетами до нас повертаються від сезону до сезону, вони дають змогу експериментувати з формою та пропорціями, але водночас слугують окрасою жіночого тіла й увиразнюють силу характеру, — розповідає креативний директор GUDU. — По суті, вся колекція і віддзеркалює моє бачення, з чим і як можна комбінувати наші жакети. Мені хотілося запропонувати зрозумілий конструктор з якісного, комфортного, однак не безликого одягу".
Також серед ключових особливостей бренду – робота з вінтажним денімом та використання техніки печворк. Наприклад, на Vogue UA Ukrainian Designers Showcase бренд представить тренч, створений вручну з десятків елементів. Побачать на стенді бренду гості й чимало чорних речей. Чорний – улюблений колір дизайнера, а він не пробачає помилок і потребує ідеального виготовлення кожної деталі виробу.
Сайт: gudu.ua
Instagram: @gudu_official