Неспокійний час: лукбук колекції KSENIASCHNAIDER весна-літо 2020

У прийдешньому сезоні весна-літо 2020 Ксенія і Антон Шнайдери не планують припиняти експерименти. Поки Антон успішно дебютував цього літа на Pitti Uomo з першою чоловічою колекцією KSENIASCHNAIDER MEN, у Ксенії було більше простору для роботи з жіночою стороною бренду. У новій колекції дизайнерка ділиться особистою історією і приєднується до розмови про психологічні труднощі, які виникають у молодих людей в XXI столітті.

image

"Сьогодні час пришвидшується з кожним днем, а завдання креативних індустрій перетворюється на справжній виклик, адже всім потрібно добре розуміти, як поєднувати креатив і адміністратив. Люди хочуть йти в ногу з часом і навіть іноді випереджати його. Однак через це вони потрапляють у пастку, звідки складно почути себе", – саме ця думка стала фундаментальною для Ксенії в новому сезоні.

У колекції KSENIASCHNAIDER весна-літо 2020 дизайнерка використала різноманітні комбінації кольорів, аби підкреслити динамічність переживань людини в сучасному світі. Крій, навіяний сукнями з гардеробу її матері, звертається до юнацького максималізму і думок про саморуйнування і самопізнання. Також колекція є проєкцією того, що відбувається в голові молодого художника, який живе в світі, повному можливостей і відповідальності.

"Міленіали або, точніше, люди зі способом життя цього покоління (часто це не має стосунку до віку) витрачають стільки часу, аби догодити всім, що забувають звертати увагу на себе. По суті, ця колекція символізує мій шлях до власного голосу", – каже Ксенія.

Також у ностальгійному VHS-лукбуці Ксенія і Антон тизерять першу для бренду колаборацію: взуття, створене спільно з люксовою бельгійською взуттєвою маркою MOROBÉ. Всі джинсові матеріали для виготовлення взуття повністю перероблені з вінтажного деніму і текстильних відходів попередніх колекцій бренду. Колекція включає мюлі, черевики на платформі і чобітки на низькій шпильці, надійде в продаж у лютому.

Популярне на VOGUE