Дизайнер Ріккардо Тіші завжди приділяв багато уваги кастингу, запрошув на зйомки найвідоміших моделей і неординарних особистостей. Не стала винятком і рекламна кампанія Burberry весна-літо 2020, обличчями якої стали відразу кілька затребуваних топ-моделей: сестри Хадід, Кендалл Дженнер, Фрея Беха Еріксен, Ріанна ван Ромпей і багато інших.
Називається кампанія Evolution, а її мета – продемонструвати, як фірмова британська ексцентричність може органічно співіснувати з прихильністю до давніх традицій у межах одного модного Дому.
"Робота над новою візуальною мовою для модного Дому Burberry триває від сезону до сезону. У цій рекламній кампанії я хотів вшанувати внесок моделей, що представляють бренд Burberry, – розповідає Тіші. – Хтось із них супроводжував мене протягом всієї моєї кар'єри, хтось почав свій шлях у момент початку моєї роботи тут, але разом вони уособлюють легендарний стиль Burberry сьогодні".