Томмі Кешу не звикати до дивовижної співпраці. Буквально цього місяця естонський репер і актор представив спільно з adidas божевільні метрові кросівки, а раніше його дружба з Ріком Овенсом вилилася в серію їхніх спільних проєктів, від треку MONA LISA 2018 року до виставки The Pure and The Damned і спільної колекції.
Цього разу Кеш отримав модне благословення Maison Margiela й розмістив логотип культового бренду на парі взуття у вигляді хліба. Ці капці стали частиною спільної капсульної колекції музиканта і лейбла, до якої також увійшли традиційніші товари — об’ємний светр і чорна футболка з їхніми комбінованими логотипами.
Гастрономічна тема капсули також знайшла втілення в пакеті "розкішної локшини", яка "надає смак високої моди швидким обідам". До речі, на етикетці рамена у вакуумному пакованні вказано, що це предмет для колекціонування, а не споживання: "Їжте тільки на свій страх і ризик".
Поряд з колекцією товарів Tommy Cash також випустив новий трек Mute (by Maison Margiela), пісня — спойлер — насправді всього три хвилини і 30 секунд чистої тиші.