Ходять чутки, що Supreme і Tiffany & Co. готуються представити спільну колекцію. Модні інсайдери пророкують, що ця колаборація може стати одним з найяскравіших моментів поточного осінньо-зимового сезону.
Бренд Tiffany & Co., що його 1837 року заснував ювелір Чарльз Льюїс Тіффані, став популярним на початку XX століття. Крім фірмових діамантів і ювелірних виробів зі стерлінгового срібла, американська марка також відома своїми шкіряними аксесуарами, порцеляною, кришталем, годинниками, ароматами й низкою інших предметів.
Відтоді як на початку 2021 року компанію Tiffany & Co. придбав конгломерат LVMH, вона стала використовувати різні сучасні маркетингові інструменти для просування й популяризації своїх продуктів. Наприклад, нещодавно Tiffany & Co. зробила Jay-Z і Бейонсе амбасадорами бренду. Виконавчий директор Tiffany & Co. Александр Арно раніше працював генеральним директором Rimowa. На попередній посаді він представив серію колаборацій Rimowa з такими компаніями, як Supreme, Off-White ™, Dior та іншими.