The Row представили капсульну колекцію літнього одягу для Net-a-Porter. Онлайн-ритейлер запропонував Мері-Кейт і Ешлі Олсен створити невелику лінію для літа в місті, яка відрізнятиметься як від пропозицій самого бренду, так і від інших продуктів на ринку. Чи варто говорити, що дизайнери впоралися із завданням?

"Ми хотіли задовольнити потреби зайнятих жінок під час літнього сезону, коли на вулиці висока температура, але все одно хочеться мати гарний вигляд, – розповідає Елізабет фон дер Гольц, директор з глобальних закупівель Net-a-Porter. – The Row рідко створює ексклюзивні капсули в колаборації з кимось, тому нам дуже приємно, що ця співпраця відбулась і вдалася така чарівна колекція, доступна тільки нашим клієнтам".
Міні-капсула з шести речей складається з небесно-блакитної версії сукні з крепдешину Sante і трикотажних виробів Sibel. Моделі для колекції вибирали зважаючи на популярність речей The Row на Net-a-Porter.
Показово, що Net-a-Porter збільшили закупівлю The Row майже на 40% 2019 року. "Покупці в основному люблять бренд за мінімалістську естетику, чистоту і високоякісні тканини, – пояснює фон дер Гольц. – Не кажучи вже про майстерність пошиття і кожну деталь зокрема, що разом створюють ідеальну посадку".
Як і варто було очікувати, нова колекція The Row – це любов з першого погляду. "Високоякісні дизайнерські речі говорять самі за себе і є саме тим, що наші клієнти хочуть мати в своєму гардеробі, незалежно від цінників, – каже фон де Гольц. – The Row можна носити знову і знову, бо одяг перевершує сезонні тенденції і залишається поза часом".