На честь дружби, яка склалася між Dior і Harrods упродовж останніх сімдесяти років, французький Дім урочисто відкриває The Fabulous World of Dior – разючу презентацію, яка освітлює зали легендарного універмагу Harrods.

Напередодні святкових днів Dior оновили своє кафе, створили виставку, що відтворює знакові локації бренду, від Ґранвіля до Ла Коль Нуар та авеню Монтень, 30, відкрили дві нові pop-up-крамниці та прикрасили вітрини, присвячені чоловічим, жіночим і дитячим колекціям, парфумам та культовим речам – від барної куртки до сумки-книжки. Відкриттю виставки передувало 19 місяців планування та понад шість місяців будівництва.
На свята Dior відкриє ще дві крамниці pop-up. Перша міститиме культові продукти, як-от сумка Lady Dior. Друга буде присвячена сувенірному шопінгу й представлятиме серію футболок з принтами, товарів для дому і в’язаних светрів. Окрім цього, бренд також випустить ексклюзивну продукцію Harrods: від туфель Dior у нових кольорах до нової капсули від дизайнера чоловічого одягу Кіма Джонса та стільців Miss Dior авторства художника Філіпа Старка для Salone del Mobile.