Сезон весна-літо 2 021 вийшов дуже активним у дизайнерки Каті Сільченко, яка спершу показала нову основну колекцію, потім запустила весільну лінійку разом з маркою WONA, а тепер готова додати фірмової принадності The Coat by Katya Silchenko спортивному одягу. Її нова колаборація з маркою AWY точно нікого не залишить байдужим.
До жіночної й сексуальної колекції, натхненої модою й атмосферою 2000-х, увійшли спортивні топи й купальники, кофти, комбінезон і легінси з прорізами. Розробляючи лекала, дизайнери звернули особливу увагу на баланс естетики й комфорту. Наприклад, шнурівки топів і купальників звужують талію, а вирізані елементи й довжина легінсів візуально округлюють стегна й подовжують силует. "Я хотіла, щоб одягаючи ці речі, дівчата зацікавлювали своїм образом і привертали до нього увагу. Адже The Coat — про жінок, на яких ти завжди звернеш увагу", — каже Катя Сільченко. Яскраві моделі стануть у пригоді не тільки для спортивних занять, а й для знімання та вечірок.
Анастасія Тонконог, засновниця AWY, додає, що ця колекція — можливість по-новому подивитися на вже звичні речі, а також надихнути дівчат не приховувати свою природну грацію і жіночність.