Кріс Ван Аш, який цього року відзначає десятирічний ювілей співпраці з Dior Homme, представив нову рекламну кампанію бренду – її обличчям став соліст Depeche Mode Дейв Гаан. Також з музикантом в кампанії знялися американський актор Лукас Хеджес, французький манекенник Ділан Рок та бельгієць Крістоф Т Кінт.

"Різні покоління, різні світи – разом вони символізують еволюцію гардеробу Dior Homme від класицизму до більш сучасного стилю", – пояснює Кріс Ван Аш свою ідею. На знімках – смуги скотчу HARDIOR, створеного для показу колекції зима 2017-2018, створюють графічний антураж, що підкреслює особливості крою та дизайну: тоненькі смужки та незвичайні силуети, металічні деталі та кросівки на підошві з каучуку.
Читайте також: