За глобальні проблеми вирішили взятися в Balenciaga, з нового сезону керівництво Будинку розпочинає співпрацю з World Food Programme, щоб привернути максимальну увагу до голоду в усьому світі. Своєю підтримкою бренд сподівається вирішити проблему виробництва вже до 2030 року.
В межах задуманої програми в нову колекцію Balenciaga включили речі з логотипом WFP, на деяких з них також є слоган "Порятунок життя, зміна життя". Кожен товар з лого продаватиметься в комплекті з роз'ясненнями про місію цього добромисного заходу. Як приклад, наводяться такі цифри: покупка кепки з буквами WFP призводить до купівлі 200 пакетів високоенергетичних крекерів, а вітровка може забезпечити придбання продовольчих пакетів для 100 сімей. Ця підтримка буде додатковою до пожертвування в розмірі 250 000 доларів США, яке Balenciaga вже зробили в фонд WFP. Демна Гвасалія, креативний директор Будинку, поділився: "Ми вважаємо партнерство з WFP важливим кроком на шляху до того, щоб зробити моду корисною у всіх сенсах". "Коли люди купуватимуть ці предмети восени, вони понесуть це послання вперед і внесуть зміни в чиєсь життя", – прокоментувала Прерана Ісар, директор з партнерства в приватному секторі WFP.
Весь показ можна побачити тут.