Ірландська дизайнерка Симон Роша об’єдналася зі шведським гігантом роздрібної торгівлі H&M для створення спільної колекції.
Для Симон головними причинами співпраці стали любов до вінтажних речей і можливість доєднатися до списку престижних дизайнерів, які раніше співпрацювали з H&M, наприклад, Карл Лагерфельд або Comme des Garçons. "Те, що такий історичний культовий бренд, як Maison Margiela, був відкритий для чогось такого глобального, мене справді вразило", — сказала вона британському Vogue.
Проєкт присвячений 10-річному ювілею Simone Rocha, тому основою колаборації з H&M стали архіви бренду. "Колекція для H&M значною мірою — дослідження вже виконаної роботи, — пояснює дизайнерка. — Я взяла персонажів і ключові моменти з різних сезонів і поєднала їх разом, щоб створити нову історію".
"Я вкладаю свою серце, душу, кров, піт і сльози в кожну колекцію, — ділиться Роша. — Відчуваю, що відданим фанатам сподобається можливість ще раз повернутися до втрачених можливостей в історії бренду".
Показово й те, що Роша запозичила тканини зі своїх попередніх колекцій. У колаборації з H&M з’явиться тартан з колекції Anne Boleyn осінь-зима 2014/2015, плісовані тюлі Red Dolls весна-літо 2018. Дизайнерка використовує фірмову палітру з кремового, рожевого й червоного відтінків і додає знакові деталі, такі як банти, намиста й перли. "Колекція — це не просто перевидання, вона бере речі й переосмислює їх сьогодні й тепер", — стверджує Роша.