Провокативна жіночність MonBlanche: формула успіху бренду

Mon Blanche — український бренд, заснований у 2020 році. Всього за два роки існування компанії вдалося вирости від виготовлення невеликих тиражів замовлень до масштабного власного виробництва — сучасного й потужного.

image

Втім, своїм головним досягненням Mon Blanche вважає лояльність власних клієнток. "Якщо жінка вдягла виріб Mon Blanche одного разу, вона залишиться нашою клієнткою назавжди. І це ми пов’язуємо передусім з якісними матеріалами та прискіпливою увагою до процесу виготовлення наших виробів", — ділиться Христина Славнова, засновниця Mon Blanche.

Розповідаємо, що варто знати про український бренд і чому варто звернути на нього увагу.

Mon Blanche в перекладі з французької означає "мій білий". Цей колір символізує жіночу чистоту й ніжність, однак бренд поєднує ці риси з характерним провокативним складником. Баланс різних жіночих якостей — основа ДНК бренду та його естетики.

Весь одяг Mon Blanche втілює жіночу енергію, підкреслює красу ліній жіночого тіла, байдуже, це вечірні вбрання чи спортивні моделі. Знаковий предмет бренду — корсети, що акцентують талію, підіймають лінію грудей і створюють фігуру "пісочний годинник".

"Свій перший корсет я зробила восени 2020 року. Тоді це геть не було мейнстримом, більшість дівчат навіть не ставили вподобайки на фото в Instagram, — згадує Христина Славнова. — Мене постійно запитували: "Що це?", "Для чого він потрібен?", "Як його носити?". Але тоді я сама просто насолоджувалася виглядом вечірнього корсета, виготовленого зі шкіри чи цупкого деніму. І вже за кілька місяців наполегливої боротьби за жіночі серця нам вдалося здобути їхню прихильність. Відтоді наші корсети придбали понад 30 тисяч жінок".

"За два роки існування бренд виріс з абсолютного фінансового нуля до великого сучасного виробництва та трьох шоурумів в Україні, — зазначає Христина. — Від першої капсульної колекції з 7 моделей по 5–7 екземплярів до продажу 7,5 тисяч одиниць на місяць в Україні та світі. Один з визначальних чинників, що зумовили стрімкий розвиток бренду, — висококваліфікована команда професіоналів. Сьогодні штат бренду становить 43 особи, але виробництво Mon Blanche перебуває в невпинному процесі розширення. Мені було б дуже цікаво спробувати розвивати Mon Blanche в сприятливих умовах для бізнесу, наразі ще такого не було в нашій історії існування. Початок Mon Blanche збігся з першим локдауном, тоді я тільки закупила тканину на першу колекцію і цього ж тижня все закрили. Було прикро".

"Наші основні канони роботи — скрупульозність і перфекціонізм. У лабораторії ми можемо відшивати 15 взірців однієї сукні, використовувати різні тканини, приміряти виріб на різні типи фігур, але погоджуємо тільки тоді, коли все ідеально, — розповідає засновниця бренду. — Жодного компромісу щодо якості та посадки виробу, тільки ідеал іде у виробництво. Жінка в нашій сукні має почуватися королевою. Без винятків".

По-новому важливість своєї роботи в Mon Blanche відчули в перші місяці повномасштабного вторгнення російських військ в Україну. "Приблизно за два тижні після 24 лютого наші клієнтки знову почали нам писати й цікавитися, чи є в наявності ті або інші речі. Тоді я відчула, що Mon Blanche потрібен нашим дівчатам у такі складні часи. Це відчуття дало мені сил і натхнення відновити роботу. Щоб зберегти робочі місця й мати змогу сплачувати рахунки", — розповідає Христина.

Окрім місії з підтримки настрою українських жінок, після відновлення роботи на початку повномасштабного вторгнення, Mon Blanche весь закуплений на весняні колекції трикотаж спрямував на термобілизну й балаклави — близько 500 одиниць — і безплатно передав на передову. До того ж Mon Blanche надав робочі місця людям зі східних областей країни та систематично перераховує кошти на потреби ЗСУ. Також у перші місяці війни працівникам бренду надходило багато повідомлень від дівчат, які змінили місце проживання й залишилися без одягу. Жодній з них Mon Blanche не відмовив. "Ми хочемо далі розвиватися й рости, не зменшуючи темпів. Створювати одяг, що полонитиме жіночі серця, — розповідає Христина Славнова. — Для MonBlanche – надважливо брати участь в наближенні перемоги. Ми готові плідно й безупинно працювати, щоб допомагати ЗСУ й робити свій внесок у покращення економічного добробуту нашої країни. Дуже приємно, що в нас є така можливість, попри всі труднощі. Неабияк тішить можливість ділитися своїми цінностями з іноземними клієнтами. Після отримання замовлення, вони пишуть про високу якість одягу й запитують, де і як його виготовлено. А ми їм завжди з великою гордістю відповідаємо: "Ми з України"".

Популярне на VOGUE