Щосезону Тиждень моди в Будапешті дедалі впевненіше заявляє про себе, не побоюючись експериментувати з форматами. Чим запам'ятався 11-й сезон Budapest Central European Fashion Week, розповідаємо нижче.
Відкрити дунайську перлину
Тиждень моди в Будапешті триває лише два дні, але за цей час гості змогли відвідати кілька дуже цікавих локацій, куди не так просто потрапити у звичайні дні. Особливий вау-ефект у гостей викликали зали Budapest University Library, а ось ідеальним тлом для стрітстайл-фотографій став зелений дах Етнографічного музею. Він зроблений у вигляді глибокої чаші, прикрашений клумбами і з нього відкривається чудовий краєвид на площу Героїв та мальовничий парк поряд.
Зібрати найкращих
Міжнародні гості, які регулярно відвідують Тиждень моди в Будапешті, знають, що тут можна познайомитися не лише з локальними дизайнерами, а й із перспективними іменами із сусідніх країн. Минулого сезону головними гостями стали українські бренди – їх було понад 10, а цього разу фокус зроблено на бренди зі Словаччини та Польщі. Так, дизайнерка з Братислави Петра Кубікова показала присвячену лініям та геометрії колекцію, а варшавський дует RAD DUET продемонстрував свіжий погляд на ретроестетику, адже їхньою головною музою є Марія Склодовська-К'юрі.
Час для експериментів
Цього сезону організатори вирішили спробувати новий формат — спеціально відмовилися від класичних показів з довгим подіумом, віддавши перевагу формату презентацій. Головна мотивація — познайомити гостей ближче з колекціями та дизайнерами. Думки щодо такого рішення розділилися, тому наступного сезону варто очікувати певного міксу між шоу, презентаціями та шоурумом, адже кожен із форматів підходить різним брендам та виконує певні функції.
Буяння фарб
Кожний Тиждень моди має своє обличчя. І якщо грузинські бренди асоціюються з чорним кольором та естетикою пізніх 1980-х, а Копенгаген вже став синонімом таких понять, як сталий розвиток та інновації, то бренди з Будапешта щиро люблять усілякі принти. Практично кожна марка приділила багато уваги строкатим патернам, сміливо поєднуючи різні кольори і відтінки. Наприклад, дизайнерка Дора Томчані надихалася традиційною угорською вишивкою з флористичними мотивами Kalocsa, а її колежанка з бренду ABODI Дора Абоді продемонструвала, як на мову моди можна перекласти магічну спадщину її рідної Трансильванії — одного з найзагадковіших місць у Карпатських горах.
Фото: Budapest Central European Fashion Week