Поки майбутнє поточного тенісного сезону передбачити складно через скасування й перенесення турнірів, одна з головних зірок цього різновиду спорту Серена Вільямс пробує себе в нових амплуа. Нещодавно вона стала обличчям весняно-літньої рекламної кампанії взуттєвого бренду Stuart Weitzman.
Знято все в стриманому стилі, а сама Серена позує в лаконічних білих образах, утворених поєднанням демісезонного верхнього одягу (жакетів і тренчів) з різноманітними купальниками. Тенісистка представляє відразу кілька моделей взуття — від елегантних білих лодочок на високій шпильці до комфортних лоферів з китичками.
Команда Stuart Weitzman про глобальну співпрацю із Сереною Вільямс розповідає: "Вона першопроходець у всьому — тенісі, соціальних ініціативах і мужності, яку місіс Вільямс демонструвала як у своїй кар’єрі, так і в ролі матері. Натхнена її історією, ця кампанія демонструє її шлях нагору, на п’єдестал. У поєднанні з енергією Серени Вільямс вона стане ще одним доказом для жінок, що все тільки в їхніх руках, що не можна здаватися й завжди потрібно йти вперед". Сама тенісистка стверджує, що хоче надихнути жінок вірити у свої сили, особливо тепер, коли світ такий нестабільний.