Salvatore Ferragamo об'єднає жіночі та чоловічі колекції у одному показі

BRAND
27 листопада 2017

Salvatore Ferragamo – ще один бренд, який об'єднає чоловічі і жіночі колекції у своїх шоу. Модний дім заявив, що це рішення "відображає стратегію бренду, спрямовану на гармонізацію чоловічих та жіночих колекцій на ринку".

imageSalvatore Ferragamo осінь-зима 2017/2018

Перший змішаний показ Salvatore Ferragamo відбудеться у лютому 2018 року в Мілані. На ньому будуть представлені колекції осінь-зима 2018-2019. Також це буде перша колекція під керівництвом нового креативного директора будинку Поля Ендрю.

Рекламна кампанія Salvatore Ferragamo осінь-зима 2017/2018

Burberry був піонером у області змішаних шоу, оголосивши про це у 2016 році. З тих пір Vivienne Westwood, Paul Smith, Kenzo, Coach і Gucci також вирішили об'єднати чоловічі і жіночі колекції в одному шоу.

Читайте також:

Поль Ендрю – новий креативний директор Salvatore Ferragamo

Популярне на VOGUE