Модну індустрію часто звинувачують у снобізмі і відсутності почуття гумору, проте соціальні мережі змогли її зробити більш відкритою і навіть навчили сміятися над собою. Vogue.ua вибрав 7 інстаграм-акаунтів, в яких на моду дивляться з усмішкою на обличчі.
Інстаграм-акаунт @siduations, на який на цей момент підписані близько 85 тисяч читачів, переносить героїв стритстайл-хроніки, дівчат з подіуму і знаменитостей в реальне життя. Вдається дійсно смішно.
Тут Анна Вінтур легко може стати героїнею "Матриці", манекенниця у пишній білій сукні Valentino загубитися серед дівчаток з церковного хору, а Меган Маркл приміряти складноскроєнний образ Comme Des Garcons. Придумує і реалізовує ці дотепні колажі Сідні Праватіотін – віце-президент відділу моди піар-агентства Krupp Group. Особливо весело заходити до нього на сторінку після масштабних червоних доріжок – церемонії "Оскар" або балу Met Gala.
Інстаграм @diet_prada насамперед займається викриттями в світі моди: показує, де той чи інший дизайнер черпав натхнення, яке перетворилось на копіювання. Однак іноді пости в цьому акаунті, на який підписані майже 700 000 людей, демонструють досить смішні приклади. Наприклад, коли зачіска Кейт Босуорт на балу Met Gala нагадує про логотип чіпсів, а образ з показу Valentino – про сімейку Сімпсонів.
Актор Tommy Lenk пародіює у своєму інстаграм-акаунті як зірок на червоних доріжках, так і кадри з останніх рекламних кампаній. Вдається кумедно та іронічно. Одні з останніх його перевтілень – в актора Біллі Портера, який прийшов на церемонію "Оскар 2019" у пишній вечірній сукні, і в напівоголену модель Су Джу Парк.
Цей інстаграм, присвячений переосмисленим рекламним кампаніям, веде художник, який працює під ім'ям Reilly. Відомо, що він випускник Королівського коледжу мистецтв і у нього все в порядку з почуттям гумору. Так, в його фантазіях Меган Маркл могла б стати обличчям Fendi, а Дарт Вейдер – Louis Vuitton.
Інстаграм @labeltime присвячений смішним та іноді безглуздим біркам одягу. Йому вже п'ять років, а веде його дівчина з Сан-Франциско, яка збирає їх по всьому світу. Є в її колекції як рідкісні вінтажні екземпляри, так і сучасні, а сам акаунт нагадує, що світ моди значно ширший і різноманітніший, ніж 20 великих брендів-рекламодавців.
Всім, кому набридли численні стрітстайл-звіти, які сьогодні частіше порівнюють з ярмарком брендів, а не називають джерелом натхнення, точно сподобається веселий інстаграм @checking_invoives. Його автори з одного боку збирають ненудні модні образи, а з іншого – приховують своє обличчя під балаклавами. Позують вони, при цьому, часто в безглуздих позах, що робить їх аккаунт своєрідним глузуванням над серйозністю fashion-світу.
Відомо, що ведуть акаунт дві подруги з Греції, які живуть в Мілані – одна з них модель, а інша якраз і придумує ці яскраві образи.
Тренд на нарочито об'ємний верхній одяг надихнув 16-річну Мей, яка живе на Гаваях, на створення акаунта @itsmaymemes. Тут вона по суті грається "ляльками": одягає на Ріанну, Кайлі Дженнер або Гейлі Болдвін просто величезні пуховики, шуби і пальта. Трохи фотошопу і вдаються кадри, що іронізують над сучасною модою. Нещодавно Мей додала своїм героям ще й відповідне взуття, наприклад, ugly-кросівки Balenciaga.