Американський бренд Calvin Klein завжди перебував в центрі уваги, з моменту його заснування 1968 року. Дизайнери, рекламні кампанії, моделі, саме ім'я – все свідомо налаштоване так, щоб виділятися і провокувати. На честь 50-річчя бренду, напередодні показу в Нью-Йорку, Vogue UA згадує історію Calvin Klein: від стрімкого зростання в 1970-х роках до створення візуальної естетики, що визначила настрій 1990-х.
Коли 1968 року Кельвін Кляйн вирішив заснувати свій лейбл, він взяв індустрію штурмом. Уже з першої колекції пальт і суконь, він не тільки привернув увагу чистим модернізмом своїх дизайнів, але і вже за перший рік заробив мільйон доларів. Потім, 1969 року, модель Сьюзан Шенберг з'явилася в пальті Calvin Klein на обкладинці американського Vogue, чим забезпечила дизайнеру світле майбутнє. Так, після розширення свого асортименту спортивним одягом і нижньою білизною, в квітні 1970 року він провів свій перший показ.
Відмінними рисами бренду в 70-і роки були вплив спортивного одягу, пастелі та простоти. Безумовно, його знакова новинка десятиліття – вузькі джинси з вишитим на задній кишені логотипом Calvin Klein. Їх бренд представив 1976 року. Кляйн був одним з перших дизайнерів, який зробив джинси модною частиною гардеробу.
У 1980-і роки межею мрій модників усього світу були джинси Calvin Klein. 1980 року саме їх кампейн став одним з найбільш суперечливих і обговорюваних. У телевізійній рекламі камера рухається вгору по тілу п'ятнадцятирічної Брук Шилдс, коли вона говорить: "Хочеш знати, що між мною і моїми джинсами? Нічого!". Увага, що послідувала, призвела до різкого зростання продажів.
Протягом усіх 80-х років Кляйн підтримував свою мінімалістську естетику. Після юної Шилдс, він знову вразив рекламний світ, коли почав продавати лінію нижньої білизни, для рекламної кампанії якої знімав молодих, гарячих і відомих. Графічна сміливість чорно-білої фотографії відрізняла рекламу Calvin Klein від всього іншого на ринку в той час.
1985 року Кляйн випустив новий аромат, який назвав Obsession. Він вважав, що саме концепція одержимості визначила захоплення екстравагантною сексуальністю епохи. Запуск парфуму супроводжувався ще однією яскравою рекламною кампанією, цього разу з Кейт Мосс та іншими моделями в різних ступенях оголеності. Успіх Obsession призвів до випуску аромату Eternity, найприбутковішого в лінії Calvin Klein на сьогодні.
Успіх Calvin Klein в 80-х роках при цьому супроводжували фінансові проблеми на початку 90-х років. Вражений, але нестримуваний, бренд Calvin Klein почав залучати більш молоду аудиторію. Щоб звернутися до юних споживачів, компанія почала розміщувати рекламу на MTV. Марка Calvin Klein хотіла зробити себе частиною молодіжної субкультури. З цією метою Кельвін Кляйн створив лінію cK, в яку увійшли джинси, спідня білизна і унісекс-парфум CK One.
Яскраво демонструє вплив Calvin Klein на 90-і роки момент з фільму "Безголові" (1995). Головна героїня Шер, яку зіграла Алісія Сільверстоун, спускається по сходах в білій міні-сукні:
- Що, чорт візьми, це таке? – несхвально запитує батько Шер.
- Сукня, – відповідає вона.
- Це хто сказав?
- Кельвін Кляйн!
У 2000-х поведінка Calvin Klein стала набагато стриманішою і спокійнішою. Вивірені до міліметра лаконічні образи для нього створював бразилієць Франциско Коста. Однак дух бунтарства і новаторства був загублений, тому керівництво бренду пішло на радикальний крок і 2016 року на пост креативного директора запросили бельгійця Рафа Сімонса. Він успішно почав писати нову главу в історії під ім'ям Calvin Klein.