Ріанна продовжує розширювати свою модну імперію. Цього разу Рі-Рі представила нову лінію ювелірних прикрас для свого бренду Fenty. В основі колекції – прикраси-камеї, скульптурні вигини яких відсилають до епохи Ренесансу і символізують владу та впевненість. Натхненням для Ріанни послугували образи темношкірих жінок, які і стали головними героїнями рекламної кампанії.

Нова колекція "Release 10-19: Cameo" складається з перснів, сережок, брошок і підвісок, на яких зображені портрети жінок у профіль. Прикраси виконані з чорної смоли і скла, обрамлені перловими орнаментами Swarovski і доповнені крихітними перлинами та скляними намистинами.
Через призму нової колекції прикрас, Fenty створюють свою власну історію з орієнтацією на нових героїнь нашого часу. В об'єктиві нігерійської фотографині Рут Оссай відображені чорношкірі жінки різного віку у прикрасах, які доповнені складними скульптурними зачісками авторства Айзека Полеона.