Культовий гарлемський кравець, роботи якого так несамовито надихають Алессандро Мікеле, не тільки взяв участь у рекламній кампанії Gucci і відкрив спільний магазин в Нью-Йорку, а й створив для бренду колекцію, яку 17 липня 2018 року запустили на gucci.com і в деяких флагманських магазинах Будинку по всьому світу.
Щоб відзначити цю подію, фотограф Арі Маркопулос зняв серію портретів. Натхненний архівними фото 1980-х років, на яких зображені молоді люди в творіннях Деппера Дена на вулицях Гарлема, фотограф зробив схожі за естетикою картинки.
Деппер Ден в 1980-х і початку дев'яностих років був культовою особистістю і популярним кравцем, в його ательє в Гарлемі на 125-й вулиці (яке, до речі, знову відкрите стараннями Алессандро Мікеле цього року) приходили зірки хіп-хопу, вуличні легенди і спортсмени за оригінальними вбраннями в дусі часу і "району". Серед його клієнтів були: Боббі Браун, LL Cool J, Eric B. & Rakim (особливу увагу на обкладинку альбому Paid in Full), Біг Дедді Кейн, тріо Salt-N-Pepa і навіть боксер Флойд Мейвезер-молодший. Тепер же його еклектичний стиль припав до смаку креативному директору Gucci, Алессандро Мікеле.
Образи від Деппера Дена свого часу були відомими ще і тим, що він вписував оригінальні логотипи брендів у свої дизайни, а ключові позиції завжди віддавав буквам GG. Його особиста колекція для Gucci дала змогу пофантазувати на полі логоманіі "на всю ширину гарлемської душі".