Оригінальний спосіб привернути увагу до своєї першої колекції для Celine вибрав новий креативний директор французького модного Будинку, Еді Сліман. Дивний парад вантажівок, що курсують по Нью-Йорку з фото рекламної кампанії весна-літо 2019 опублікували в Instagtam-акаунті бренду, як і перший кадр. Ролик і фото вже присмачені хештегом #CELINEBYHEDISLIMANE.
Сліман, який часто презентує себе як таємничу людину (він, зазвичай, відмовляється від інтерв'ю і живе досить закритим життям в Лос-Анджелесі), не посоромився вичистити все, що робила до нього Фібі Філо. Мабуть, щоб прокласти особистий шлях, йому і знадобилася низка вантажівок в Нью-Йорку на час Тижня моди.