Права жінок: Kering борються з кібербуллінгом

BRAND
26 листопада 2018

Щороку благодійний фонд Kering Foundation проводить акцію White Ribbon, присвячену захисту прав жінок. Цього разу вона присвячена проблемі кібербуллінгу, оскільки тиск на жінок в соціальних мережах стає все активнішим і нерідко призводить до плачевних наслідків.

image

Так, за даними ООН, близько 75% жінок у всьому світі хоч раз стикалися з кібербуллінгом від коментарів до погроз про порнопомсту з боку колишніх партнерів. Благодійна акція просуває в мережі хештег #IDontSpeakHater і, перш за все, звертається до представників покоління Z першого, яке народилося в період активного поширення інтернету. Крім медійної підтримки фонд надає і фінансову допомогу та привертає пожертвування від модних брендів. Акцію вже підтримали марки, що входять в холдинг: Saint Laurent, Balenciaga і Alexander McQueen. 10% від продажу обраних ліній товару спрямують на боротьбу з кібербуллінгом.

Популярне на VOGUE