Модний сезон BOSS почали з оголошення про зміну логотипа та 360-градусного ребрендингу — щоб відсвяткувати цей новий етап, представники марки влаштували масштабну презентацію колекції в Дубаї.
Посеред пустелі розбили справжній бедуїнський табір — гості показу змогли ознайомитися з новим фільмом, у якому з’явилися зіркові кумири, які диктують модні тренди: топмоделі Кендалл Дженнер, Гейлі Бібер і Джоан Смоллс, зірка TikTok Хабі Ламе, всесвітньо відомий американський репер Future, південнокорейський співак і актор Лі Мін Хо, чемпіон Італії з тенісу Маттео Берреттіні, британський професійний боксер Ентоні Джошуа та німецька бігунка Аліса Шмідт.
Після перегляду фільму гостей запросили на презентацію колекції. Стилістика німецького бренду стала відчутно розслабленішою: на показі були представлені знакові оверсайз-бомбери й худі без гендерних акцентів. Великий напис BOSS на безрукавках переносить нас у період нульових і логоманії — незмінним залишається чистота крою, вибір натуральних тканин і ставка на позачасові силуети.
"Нова ідентичність BOSS орієнтована на молодшу й глобальнішу демографічну групу. Найважливіша мета — зацікавити якомога більше людей і перетворити їх на постійних шанувальників нашого бренду. Ми плануємо ввійти до сотні найкращих світових уже 2025 року", — розповів виконавчий директор Денієл Грідер.
І справді, тепер увага молодої аудиторії прикута до німецької марки — серед запрошених гостей особливо вирізнялися кумири зумерів: Наомі Ватанабе, Нік Кауфманн, Юнес Зароу, Зак Луго, Рахім Абрамов і Карен Вазен Бахазі — активно вели свої соціальні мережі й були в захваті від того, що відбувалося.