Alberta Ferretti – бренд, що не зраджує собі і не переслідує гарячі тенденції. Засновниця марки Альберта Ферретті залишається вірною фірмовому жіночному стилю, не позбавленому ноток романтичності, але вміло поєднаному з актуальним модним порядком денним. В Україні цей італійський модний Дім представляє Валентина Супіханова. Нам вона розповіла, чому обрала саме цей бренд і що слід знати про його київський бутик.
Альберта Ферретті для мене – королева суконь. Саме вони – розкішні чи прості, вечірні чи повсякденні, для відпочинку чи роботи – миготять перед очима при згадці цієї легендарної жінки, яка вже кілька десятиліть дотримується естетики елегантності і при цьому чуттєвості.
Особливо хочеться наголосити на її роботі з шифоном. За цими сукнями шанувальниці Alberta Ferretti повертаються з сезону в сезон і щоразу знаходять для себе щось нове і цікаве. Для мене Alberta Ferretti – це втілення ніжності і романтичності, але при цьому в цих образах є характер і внутрішня сила, яку відчувають жінки всього світу. Не дарма серед шанувальниць марки є такі діви, як Наомі Кемпбелл, Кейт Бланшетт, Ірина Шейк і Сандра Буллок.
Український бутик Alberta Ferretti відкрився 2014 року, але зараз проходить стадію оновлення. І я, як новий амбасадор бренду в нашій країні, бачу, що Alberta Ferretti – це одяг для жінок різного віку.
До нас приходять матері і доньки, кожна з яких знаходить щось для себе. Я і далі планую розширювати асортимент київського бутика, аби до нас могли прийти за образами для будь-якого випадку і настрою.
Я б порекомендувала почати знайомство з Alberta Ferretti з придбання своєї ідеальної сукні. У новій колекції багато різноманітних плісированих і шифонових моделей, які ще довго не вийдуть з моди. Ці вбрання мають особливо гарний вигляд під час руху. Варто їх тільки приміряти і хочеться кружляти до знемоги. Люблю спостерігати за нашими клієнтками, які вже в гардеробних змінюються: у них починають сяяти очі. Це і є та сама магія Alberta Ferretti.
Ще мені хотілося б акцентувати на аксесуарах. Зараз до нас приїхали гарні сумки на кожен день і елегантне взуття. Є і зухвалий леопардовий принт, і більш класичні варіанти.
Якщо міжсезонна колекція Alberta Ferretti створена в богемному настрої, трохи романтична і навіть кокетлива, то осіння подіумна колекція – це історія про сильну жінку.
Мені подобається, як Ферретті відчуває моду 1980-х і вміло грається з пропорціями в силуеті. Вона не ховає жінку, але залишає її таємничою, підкреслює характер. Тільки подивіться на рекламну кампанію до колекції, цей білий колір – моя любов.
Зараз ми вже активно готуємося до нового осіннього сезону, в магазин вже надходять перші речі з колекції Pre-Fall 2019 і з великим нетерпінням чекаємо подіумну лінію.
Також я планую розширити асортимент нашого бутика: зробити ставку на більш молодіжні та зухвалі образи, які є в асортименті Alberta Ferretti, адже не дарма марку люблять такі молоді зірки, як Ельза Госк, Еді Кемпбелл і Стелла Максвелл. Згадати хоча б мегауспішну колекцію "Тиждень", в яку зараз входять і футболки, і худі, і купальники.
Ще ми плануємо кілька дуже гарних заходів, щоб занурити якомога більше модних українок у світ Alberta Ferretti, в який я вже давно і безнадійно закохана.