Деніел Лі вже знає, від чого шаленітимуть дівчата з усіх усюд через кілька місяців. Дизайнер представив рекламну кампанію нової передвесняної колекції Bottega Veneta, яку присвятив сучасному розумінню розкоші.

Героями зйомки, зробленої в найкращих традиціях кінострічок Фелліні, стала британська модель Джин Кемпбелл і нью-йоркський дизайнер Андре Волкер, а зняв їх у безпосередніх позах фотограф Тайрон Лейбон. Ще однією помітною деталлю в кадрі став золотий ланцюг.
Сам Деніел Лі, до якого сьогодні прикута увага всього модного світу, розповідає: "Ми хотіли показати людей в природному середовищі, реальних людей, які точно розуміють, що вони носять і чому мають настільки впевнений і привабливий вигляд".