Спочатку новий креативний директор KENZO Феліпе Олівейра Баптиста планував для своєї першої кампанії бренду представити фотографічну подорож Азорськими островами. Фотографом мав бути Глен Лучфорд, а стилістом — Джейн Гау.
Коли пандемія накрила весь світ, плани змінилися. "Коли ми зможемо подорожувати? Коли зможемо знову бути разом?" — питання, які були і є без відповіді. Тому команді KENZO довелося відмовитися від початкових ідей і придумувати щось абсолютно нове.
Глен Лучфорд вигадав нову концепцію "дистанційного фото": дизайнер бренду вибрав зображення з архівів фотографа, після чого одяг KENZO надіслали до Нью-Йорка й Лос-Анджелеса, де Глен знімав моделей у тій самій позі й із тим самим світлом, що й на вінтажному фото, але цього разу в образах KENZO з колекції осінь-зима 2020/2021. Вибір зображень і вбрання ґрунтувався на тому, щоб передати дух колекції Going Places, яка втілює молодість, свободу, рух і певну ідею позачасового стилю KENZO.