Монохромні мереживні квіткові аплікації та перероблений вінтажнийденім стали головними елементами колекції OMELIA осінь-зима 2024/25. Вона отримала назву FerventHeart (Палке Серце), що символізує пристрасть та емоції, які пов'язують власника з його вбранням.
Концепція OMELIA, яка заснована на апсайклінгу, дозволяє дизайнерові експериментувати з деконструктивізмом. Саме так з'являються такі унікальні речі, як рукавички, виготовлені з ношених сорочок. Для цієї колекції дизайнер бренду Костянтин Омеля підібрав джинсові сорочки з секонд-хенду та прикрасив їх об'ємними квітами, що створювалися вручну, залишками італійського мережива та китицями. "Майже кожна річ у нашій колекції пошита з вінтажних сорочок або залишків тканини, знайдених у секонд-хендах та стокових магазинах. Хоча на них часто не звертають увагу, для мене вони є початком чогось прекрасного та унікального", — пояснює Костянтин.
Цей процес апгрейду дійсно багатогранний: наприклад, фірмові гіперболізовані квіткові брошки бренду створюються з використанням спеціального розчину. Він надає їм текстури та жорсткості, що нагадує папір, а тоді за допомогою лекал та температури тканині надають форму квітів. Кристали також є одним з головних естетичних елементів бренду, який активно використовується для створення святкової атмосфери.
OMELIA перероблюють вінтажні сорочки з 2020 року, створюючи повноцінні колекції, розрізаючи, перешиваючи та трансформуючи залишки матеріалів і вживані речі. Головні цінності бренду — інклюзивність і своєрідність. Як частина ЛГБТК+ спільноти, Костянтин Омеля підкреслює важливість прийняття та толерантності, борючись проти поділу за зовнішністю, статтю, віком чи расою.