Модна індустрія й далі видозмінюється тут і тепер — услід за Saint Laurent і Gucci ще один великий бренд відмовився від участі в Тижні моди у вересні. Цього разу Off-White оголосили про перенесення показу колекції весна-літо 2021. Бренд планує показати її в січні наступного року, за місяць до того як вона має з’явитися в крамницях. За словами Андреа Гріллі, CEO компанії New Guards Group, до якої, крім Off-White, входять марки Heron Preston, Opening Ceremony, Palm Angels і Ambush, розповів, що холдинг хоче максимально скоротити часовий проміжок між демонстрацією колекції та її продажем у крамницях, не жертвуючи водночас якістю. Зараз цей проміжок становить приблизно п’ять місяців і за цей час смаки й потреби споживача можуть змінюватися.
Нагадаємо, що одним з перших про важливість перегляду календаря показів, постачань і знижок заговорив дизайнер Дріс Ван Нотен. У середині травня він написав відкритого листа, який підписали десятки брендів і ритейлерів, із закликом перенести сезон продажів — тепер осінньо-зимові колекції мають постачати в крамниці із серпня по січень, а весняно-літні — з лютого по липень. Нині вони потрапляють до крамниць раніше, що не відповідає фактичній сезонності й змушує бренди виробляти їх ще раніше. "Коли люди не зі світу моди запитують мене, як же працює система, це часом неможливо пояснити", — пише бельгійський дизайнер, який також порушує проблему знецінення одягу. Він вважає, що знижки мають бути тільки наприкінці сезону, а не тепер, через кілька місяців продажу. Такий підхід, на його думку, допоможе також боротися з надвиробництвом і зробити індустрію екологічнішою й відповідальнішою.