Переддень Нового року – час, наповнений радістю, любов'ю і передчуттям свята, що асоціюється з теплою сімейною атмосферою, близькими друзями, довгоочікуваним відпочинком і гарними подарунками, але все ж не минає без поспіху і турбот у передноворічний період. У новій святковій кампанії H&M закликає зупинитися і насолодитися звичайними, на перший погляд, моментами, які насправді дуже важливі.
У новій колекції H&M можна знайти одяг для будь-якого настрою, формату і святкування. Всі образи мають одночасно ошатний і невимушений вигляд, а також легко поєднуються між собою. У жіночій лінії представлені трикотажні вироби бежевої і молочної кольорової палітри, як доповнення до total-white образів. Для вечірнього виходу передбачені моделі з оксамиту, жакардовий костюм і мінісукня в лелітках.
Для чоловіків H&M підготував великий асортимент в'язаних виробів, затишних жакетів і традиційних піжам. Ошатний образ можна створити за допомогою чорного піджака, сорочки з принтом пейслі і класичних лоферів.
У дитячому відділі представлений широкий вибір яскравого одягу. Дівчаток очікують вбрання, що апелюють до образів принцес, а для хлопчиків бренд підготував одяг зі святковими принтами і новорічними персонажами.
Традиційно H&M зняли рекламний новорічний ролик, у якому показали сцени з життя різних людей у період свят. Серед героїв кампейну – футболіст Рахім Стерлінг з сім'єю, моделі Андреа Дьякону і Ханна Фергюсон, шеф-кухар Маркус Самуельсон з дружиною та інші.