Ноїв ковчег: рекламна кампанія Gucci Resort 2019

Легенда про ковчег Ноя стала відправною точкою під час роботи над рекламною кампанією до колекції Gucci Resort 2019. Алессандро Мікеле взяв за основу цю біблійну легенду, але представив свою, сюрреалістичну, версію всесвітнього потопу. Дія відбувається в сільській громаді, де тварини і люди співіснують в гармонії.

imageGucci Resort 2019

За сюжетом лами, мавпи, слони, тигри, коні і птахи змушені втікати від потопу разом з людьми, рятуватись на дерев'яному кораблі. Казка хоч і знайома, але Gucci надають їй нового значення. Рекламна кампанія отримала назву Gucci Gothic, фотографом працював Глен Лачфорд, а стилістом сам Алессандро Мікеле.

Gucci Resort 2019
Gucci Resort 2019
Gucci Resort 2019
Gucci Resort 2019

Cама ж круїзна колекція наповнена елементами з моди 1980-х, відсиланням до Вікторіанської епохи, готичного стилю, азіатських мотивів і звичної для Gucci еклектики. На подіумі з'явилися моделі в накидках з важкого оксамиту, розшиті візерунками, класичних картатих костюмах в парі з яскравими колготами, японських сукнях-кімоно в різних варіаціях, а також сукнях з квітковими принтами в дусі Марії-Антуанетти.

Весь показ можна переглянути тут.

Популярне на VOGUE