Легенда про ковчег Ноя стала відправною точкою під час роботи над рекламною кампанією до колекції Gucci Resort 2019. Алессандро Мікеле взяв за основу цю біблійну легенду, але представив свою, сюрреалістичну, версію всесвітнього потопу. Дія відбувається в сільській громаді, де тварини і люди співіснують в гармонії.
За сюжетом лами, мавпи, слони, тигри, коні і птахи змушені втікати від потопу разом з людьми, рятуватись на дерев'яному кораблі. Казка хоч і знайома, але Gucci надають їй нового значення. Рекламна кампанія отримала назву Gucci Gothic, фотографом працював Глен Лачфорд, а стилістом сам Алессандро Мікеле.
Cама ж круїзна колекція наповнена елементами з моди 1980-х, відсиланням до Вікторіанської епохи, готичного стилю, азіатських мотивів і звичної для Gucci еклектики. На подіумі з'явилися моделі в накидках з важкого оксамиту, розшиті візерунками, класичних картатих костюмах в парі з яскравими колготами, японських сукнях-кімоно в різних варіаціях, а також сукнях з квітковими принтами в дусі Марії-Антуанетти.
Весь показ можна переглянути тут.