Німецький бренд Annette Gortz представив нову колекцію весна-літо 2019, створену в колаборації з художником Вольфгангом Мелуном. Джерелом натхнення стало полотно художника. Так, Мелун переніс свої картини на лаконічну і стриману весняно-літню колекцію Аннетт Ґьорц.
Головна роль у колекції належить смугам: від тонких і ледве виражених мікро-смуг до широких і характерних мазків. Дизайнер представила гру класичних монохромних образів, художніх композицій і геометричних принтів. Білий і чорний зайняли чільну роль, але періодично чергувалися з відтінками нюда, ніжними відтінками троянди, приглушеним синім кольором, а також рідкісними вкрапленнями цитрусових нот.
Рекламну кампанію нової колекції Аннетт Ґьорц довірила лондонському фотографу Андре Мартену, якому вдалося передати естетику колаборації в фотографіях. Зйомки відбулися у студії Daun Town, в якій Вольфганг Мелун створює свої роботи, для яких використовує одяг як полотно. Так, на чорних вільних сорочках, прямих штанах і футболках збільшеного розміру з'явилися силуети і абстрактні зображення людських тіл, характерні для творів Вольфганга Мелунса.
На додаток до своїх уже наявних текстильних робіт, Мелун також створив картини, які застосували як принти на різних тканинах. У результаті співпраці двох талантів вдалася ціла капсульна колекція, але спочатку все починалося з однієї футболки.