Креативна директорка Alexander McQueen Сара Бертон у своїй новій колекції осінь-зима 2021/2022 звернула увагу на природу, а джерелом натхнення для неї слугували вода й анемони. Цього разу дизайнерка вирішила пропустити Тиждень моди і випустила колекцію в зручний для себе час. "Ми вивчили воду, її цілющі властивості, і анемони. Анемони — найефемерніші квіти, які ми постаралися перенести на тканини. Жінки в сукнях з анемонами уособлюють собою квіти, їхню красу й характер", — каже Сара Бертон.
Нова колекція Alexander McQueen складається з об’ємних суконь А-силуету, образів з деніму, комбінованих брючних ансамблів, білих футболок, а також шкіряних суконь, курток і корсетів. Усі образи прикрашено квітчастою вишивкою з латаття, рукавами-буфами та флористичними акварельними візерунками. У межах рекламної кампанії, яку дизайнерка довірила закарбувати фотографові Паоло Роверсі, зображення анемонів з’явилися в збільшеному форматі на сукнях, уособлюючи природу у всій її красі й хаотичності.
"Таке відчуття, що нині настав час для зцілення, для старту нового життя, для вивчення відгомонів минулого, щоб збагатити наше майбутнє. Тепер, більш ніж коли-небудь, почуття людяності й команда, що працює разом з єдиною метою: зробити щось прекрасне, щось значуще, здаються і дорогоцінним, і важливим", — зазначила Сара Бертон. Усю колекцію Alexander McQueen осінь-зима 2021/2022 дивіться в нашій галереї.