Ліванський дизайнер Зухайр Мурад хотів привнести до своєї нової кутюрної колекції трохи безтурботності. Джерелом натхнення для дизайнера стали часи Прекрасної епохи на Французькій Рів'єрі. "Це був час вечірок, красивих свят і кольорів заходу сонця", — прокоментував колекцію дизайнер. Посилаючись на розслаблений і небуденний спосіб життя еліти на Лазурному узбережжі — від замків у стилі ардеко до пікніків на пляжі, Мурад показав достатньо екстравагантності на подіумі у всіх кольорах заходу сонця. У шифонових ансамблях із плавними шлейфами і пір'ям відтінки плавно переходять від рожевого до помаранчевого, від жовтого до зеленого.
Капелюхи з широкими полями, купальна шапочка з лелітками, хустки і страусові вусики натякали на бурхливі 1920-ті, а силуети більше нагадували 1970-ті: розкльошені штани, прикрашені графічною сіткою з кристалів, складки у вигляді сонячних променів, яскрава вишивка і глибокі вирізи, що відокремлюються від підкресленої талії. Відповідно до лінивого літнього настрою дизайнер вперше додава до колекції трикотаж, надавши йому кутюрну обробку з драпіруванням і прикрасивши краї вишивкою, що нагадує корали морського дна.
Мурад передав "романтично-сексуальну" веселість легких матеріалів, як-от тюль, шифон і джерсі з драпіруванням, із доповненнями, зокрема бахромою з бісеру та всипаними перлами інтерпретації макраме. Високі пеньюари, що нагадують про золоту еру Голлівуду, були прикрашені каскадами кристалів, вишивкою в тон і пір’ям. Деякі образи, як-от плісировані та драпіровані сукні середземноморсько-синього, лаймово-зеленого або яскраво-жовтого кольорів, були доповнені коштовностями, які в родині Мурада передавали з покоління в покоління.
За традицією, кутюрне шоу Zuhair Murad завершилося весільним виходом. Дизайнер цього разу зробив ставку на білу сукню без криноліну, кристалів і блиску, але з безліччю вишивки макраме і величним кейпом на плечах. Образ завершив великий широкий капелюх з вуаллю. Це було несподівано й нехарактерно для Мурада, але водночас дуже цікаво.